جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: نیرو‌های جهادی به عنون انسان‌های توانمند و گمنام همواره در حال خدمت به مردم هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سردار مهدی فرجی جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان  شب گذشته درمراسم افتتاحیه چهار باب منزل مسکونی محرومان که به همت گروه جهادی شهید همدانی ساخته شده اند اظهار داشت: با مقایسه روحیه گروه‌های جهادی و نیرو‌های دوران دفاع مقدس می‌بینیم که روحیه نیرو‌های گروه‌های جهادی چیزی از آن روز‌ها کم ندارد بلکه بهتر نیز هست.

ساخت ۵ باب منزل مسکونی از ابتدای امسال به همت این گروه جهادی آغاز شد که ۱ باب از این منازل چند ماه قبل تکمیل و تحویل داده شد و چهار باب نیز امروز طی برگزاری برنامه‌ای افتتاح شد.

 از این ۵ باب منزل مسکونی ۲ باب در اسدآباد، ۲ باب در همدان و ۱ باب در رزن برای محرومان احداث شد و برای ساخت هر باب منزل مسکونی ۱۱۰ میلیون هزینه شده که این هزینه‌ها از محل مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد علوی، بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی و یاری خیرین تأمین شد.  

او با اشاره به اهمیت کار اردو‌های جهادی افزود: در گروه‌های جهادی انسان‌های گمنامی فعالیت می‌کنند که کار آن‌ها ارزشمند است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه برای تربیت نیرو‌های جهادی باید زحمت فراوانی را کشید، گفت: نیرو‌های جهادی که تعداد آن‌ها هم زیاد است با وجود شرایط سخت همواره در صحنه بوده و دور از شهر خود به مردم خدمت می‌کنند.

سردار فرجی ابراز داشت: با گذشت چهار دهه از انقلاب جوانانی پا به عرصه خدمت گذاشته‌اند که خیلی بهتر از ما که سمت‌ها را یدک می‌کشیم، هستند.

او با اشاره به سیل سال گذشته گفت: مجموعه شهرداری در سیل سال گذشته جهادی عمل کرد که اگر اینگونه نبود خسارات زیادی به همدان وارد می‌شد و این اقدام ارزشمند است.

این مقام نظامی با بیان اینکه ممکن است در شهر مسئولانی باشند که ما به آن‌ها انتقاد داریم، گفت: خوشحالم در شهری زندگی می‌کنم که اکثریت مسئولان آن روحیه انقلابی و جهادی دارند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.