امام جمعه کرمان در پیامی سال جدید و بهار رستاخیز طبیعت را به مردم استان کرمان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه کرمان در پیامی سال جدید را به مردم استان کرمان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

چه خوش فرموده است پیامبر اعظم (ص) که اذا رأیتم الربیع فاکثروا ذکر النشور. بهار رستاخیز طبیعت است و شاهدی برای ذکر قدرت لایزال الهی که چگونه جان‌های خوابیده در آغوش خاک را برای برپایی قیامت و سنجش اعمال فرا خواهد خواند.

نوروز فرصت نو شدن، تصمیم برای تغییر و مجالی برای خانه تکانی دلهاست. نوروز برای ما ایرانیان، بهانه شادی و صله ارحام و دستبوس بزرگان و تفرج در طبیعت بود و مع الاسف ویروس منحوس کرونا امسال نیز موجب محرومیت همه ما شده است. در سالی که گذشت، شاهد مجاهدت شبانه روزی کادر عزیز درمان بودیم و پیشامد‌های متعددی بر ملت عزیز ایران اسلامی پیش آمد که مایه عبرت و اندوختن تجاربی دیگر برای ملت عزیز ایران شد و لیکن آنچه مایه عزت و آبرو بود، مقاومت و ایستادگی و تسلیم ناپذیری ملت عزیز ایران اسلامی در برابر هجمه و فشار‌های سیاسی و به ویژه اقتصادی بود.

اینجانب نوروز و حلول سال ۱۴۰۰ را به همه ملت عزیز ایران اسلامی و به ویژه مردم شریف و صبور و مقاوم استان کرمان تبریک عرض می‌کنم. نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان "سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" فرصتی برای تلاش جهادی از سوی مسئولان نظام اسلامی است تا ان شاء الله شاهد جهش تولید به معنی دقیق کلمه باشیم.

از خداوند متعال می‌خواهم درگذشتگان در سال ۱۳۹۹ و به ویژه شهدای سلامت را غریق دریای رحمتش نماید، روح بلند سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را دعاگوی ما قرار دهد و سال ۱۴۰۰ را برای ملت عزیز ما سال گشایش‌های بزرگ اقتصادی، انتخاب‌های صحیح و عزت و سربلندی و پیشرفت روزافزون قرار دهد.

این سال متبرک به دو عید نیمه شعبان است و از درگاه احدیت مسئلت می کنیم که امسال، سال ظهور آن منجی موعود باشد، ان شاء الله.

حسن علیدادی سلیمانی

انتهای پیام/ی

برچسب ها: امام جمعه ، نوروز1400
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار