نماینده مردم شهرستان های نهبندان وسربیشه به۱۰ روستای نهبندان سفر کرد و از نزدیک درجریان مشکلات و خواسته‌های مردم ساکن آن مناطق قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  نخعی نماینده‌ی مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در جمع اهالی روستا‌های طارق،ذهاب، افضل آباد، کلاته حبیب، چاه عباس، خواجه دوچاهی، خواجه منجیکو، شند ، از در دستور کار قرار گرفتن ردیف بودجه اختصاصی توسعه‌ی بیمارستان نهبندان در لایحه‌ی بودجه ۱۴۰۰ خبر داد .

او با اشاره به اینکه باتوجه به شرایط سخت اقتصادی کشور نتایج و پیگیری‌های خوبی برای نهبندان صورت گرفته گفت: با رایزنی که با نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف در طول ۱۰ ماه گذشته انجام شد ، ۳ برابر اعتبارات شهرستان ، اعتبار ملی جذب شهرستان نهبندان شده که این روند در سال ۱۴۰۰ نیز ادامه دارد چرا که کار‌های بر زمین مانده‌ی زیادی در دو شهرستان نهبندان و سربیشه داریم.

نماینده‌ی مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس از ورود شرکت ایمیدرو برای سرمایه گذاری در نهبندان خبر داد و گفت: طبق رایزنی صورت گرفته وزارت صمت برای سرمایه گذاری در بخش صنایع لاستیک سازی در نهبندان موافقت کرده است

 نخعی از اجرایی شدن فاز سوم آبرسانی به محلات عشایری بزودی خبر داد و گفت: با اجرای فاز سوم این طرح مهم و حیاتی عشایر نیز خوشبختانه موافقت شد و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

او گفت: در شهرستان نهبندان ۸۰۰ کیلومتر جاده آسفالته‌ی روستایی وجود دارد که ۵۰۰ کیلومتر آن کاملا تخریبی است نیاز به اعتبارات هنگفتی است که با اولویت بندی انجام شده انتظار میرود در سال آینده بخشی از راه‌های روستایی نهبنان مرمت شود

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.