نماینده مردم فردوس طبس بشرویه و سرایان گفت: برای سرپا نگه داشتن صنعت کک در شهرستان طبس تلاش زیادی شده است و چندین جلسه و دیدار با مسئولان مرتبط کشوری داشته‌ام.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به زمزمه‌های تعطیلی کارخانه کک طبس گفت: به مسئولین استان خراسان جنوبی و شهر طبس ، و مدیران مربوط به کارخانه کک در گذشته تذکر جدی داده‌ام که مشکلات موجود در ادامه کار کارخانه کک طبس را هرچه سریعتر رفع کنند، اما تاکنون اهتمامی به این مسئله نبوده است.

او افزود: در صورتی که تعلل موجود باعث تعطیلی کارخانه کک شود به صورت شفاف مقصرین آن را به مردم معرفی خواهم کرد و از طریق مراجع ذیصلاح جهت برخورد قانونی پیگیری می‌کنم.

حجت الاسلام و المسلمین نصیرایی گفت: برای سرپا نگه داشتن صنعت کک در شهرستان طبس تلاش زیادی شده است و چندین جلسه و دیدار با مسئولان مرتبط کشوری داشته‌ام.

او بیان کرد : مردم سهامدار اصلی کارخانه هستند و هرگونه کارشکنی که باعث ضرر و زیان به این کارخانه و سهامداران شود، پذیرفته نیست و خیانت به منطقه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.