معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: ۱۶۳ پروژه همزمان با دهه فجر در شهرستان طبس افتتاح، کلنگ زنی و بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  فلاحی معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در مراسم تشریح پروزه های دهه فجر گفت: تعداد ۱۶۳ پروژه با اعتبار ۱۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال افتتاح، کلنگ زنی و بهره‌برداری خواهد شد.

او با اشاره به اینکه کارخانه کک و زغالشویی ممرادکو با حضور یک مقام عالی رتبه کشوری افتتاح خواهد شد.افزود: همچنین ۶۷۴ واحد مسکونی روستایی شهرستان طبس در دست احداث است که برخی بهره‌برداری شده و در دهه فجر امسال نیز تعدادی از طریق ویدئو کنفرانس با مدیریت استاندار محترم خراسان جنوبی و مقامات کشوری بهره‌برداری خواهد شد.

فلاحی ادامه داد: برای پیاده‌سازی چارت معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس نیاز به پیگیری اصحاب رسانه هم هست و ما نیز پیگیریم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با اشاره به اینکه  باید فرهنگ سازی کنیم و فضای سیاسی شهر به سمت تعامل و تعادل سوق دهیم گفت: مسئولان شفاف باشند و شفافیت را سرلوحه کارخود قرار دهند و تصمیم‌های آن‌ها آشکار باشد.

اودر خصوص مسائل ایجاد شده برای اتوبوس‌های گردشگری هم گفت: اسلام دین بزرگی است و نباید کوچک بشماریم و باید به آن پایبند باشیم؛ قطعا اسلام با یک حرکت کوچک صدمه نمی‌ببیند.

انتهای پیام / ط ا

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.