ارونقی گفت: هم اکنون چندین شناور حاوی ۵۵ هزار تن روغن خام در حال تخلیه بار خود در بنادر کشور هستند.

جمال ارونقی، معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران در گفت و  گو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت موجودی روغن خام در گمرکات کشور، اظهار کرد: هم اکنون ۴۰هزارتن روغن در بندر امیرآباد،۷ هزار و ۵۰۰ تن در بندر نوشهر،۶هزار و ۸۰۰تن در بندر انزلی،۱۴۰ هزار تن در بندر امام خمینی (ره) و ۱۴۹هزار تن در بندر شهید رجایی موجود بوده که در انتظار انجام تشریفات گمرکی برای ترخیص و ورود به کشور هستند.

وی افزود: در مجموع  در کل بنادر کشور ۳۴۵ هزار تن روغن خام موجود است.

ارونقی بیان کرد: هم اکنون یک فروند شناور حاوی ۵ هزار تن، دو کشتی حاوی ۲۵ هزار و ۵۰۰ تن و یک فروند شناور حاوی ۲۵ هزار تن روغن خام در حال تخلیه در بنادر نوشهر، امام خمینی (ره)، شهید رجایی بوده و البته چند شناور‌ حاوی ۵هزار تن دیگر در بندر امیرآباد، ۳۰ هزار تن در بندر امام خمینی (ره) و ۳۰ هزار تن دیگر هم در بندر شهید رجایی در انتظار صدور مجوز پهلوگیری هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: گمرک ایران ، روغن خام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
شما مسئول نیستید شما نوکر دلال هستید برای اونها کار میکنید تمام دولت پاجفت وایستادن گوش به فرمان دلال ...مرغ تنظیم بازار روش خورده ۲۰۴۰۰اما تو مغازه میدن ۳۷تومان ..روغن جامد ۵کیلیوی روش خورده ۷۰تومان پیدا نمیکنی اما همان کارمند کورش بهت میفروشه ۱۵۰تومان جالب به تعزیرات زنگ زدم میگه شرمند ه کارمندم کم هست نمیتونن جوابگو همه تماسها باشن الی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
خیییییییییلی باید مراقب این روغن های وارداتی باشیماااااآ.. معلوم نیست چی برا ایران میفرستن...؟؟؟؟؟؟
دیگه یه روغن چیه که باید وارد کنیم بابا .....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۳:۲۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
چه فایده. باز هم تقسیم می کنید بین دلال ها تا سودتان از اینی هم که هست فرا زمینی شود. نظارت که نباشد همین می شود. سپاس آقای روحانی بابت این لطف تان در این ایام!!!
آخرین اخبار