مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرمان از راه‌اندازی بازارچه محلی دستفروشان در ابتدای ورودی محله بنی‌هاشم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمود ایرانمنش، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان با اشاره به اینکه به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، بسیاری از مشاغل به‌ویژه کسب‌وکار‌های خُرد، ازجمله فروش صنایع‌دستی و آثار هنری وغیره با رکود مواجه شده‌اند، گفت: به‌منظور حمایت از این گروه، سعی کردیم با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی، بازارچه فروش محصولات و کسب‌وکار‌های خانگی را راه‌اندازی کنیم.

او هدف از راه‌اندازی بازارچه در ورودی محله بنی‌هاشم را ساماندهی دستفروشان یا همان بساط‌گران بیان کرد و افزود: این اقدام با همکاری شورای اجتماعی محله بنی‌هاشم انجام گرفته است.

ایرانمنش تصریح کرد: ساکنان محله می‌توانند محصولات خانگی را در این بازارچه به‌فروش برسانند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان از توزیع میوه تنظیم بازار شب عید در این بازارچه خبر داد و بیان کرد: با این اقدام، وانت‌بار‌هایی که قبل از این برای فروش میوه موجب سدمعبر و ایجاد ترافیک در محله می‌شدند نیز، ساماندهی شدند.

او مساحت این بازارچه را حدود ۵۰۰ مترمربع اعلام کرد و افزود: این بازارچه در ابتدای خیابان امام سجاد (ع)، ابتدای ورودی محله بنی‌هاشم و در مسیر جاده کوهپایه قرار دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار