طهرانچی گفت: مسیر دانشگاه آزاد اسلامی با وجود همه مشکلات روی ریل اصلی بوده و همه شواهد نشان‌دهنده آینده درخشان است.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان مرکزی در حساب شخصی اینستاگرام خود نوشت:

«فرصتی دست داد تا در جمع مدیران گروه‌ها و دانشکده‌ها و اعضای هیات رئیسه دانشگاه به تبیین سیاست‌های اجرایی پیش روی دانشگاه بپردازم و اعضای هیات علمی دیدگاه‌ها و نظرات خود را در فضایی صمیمانه ارائه کنند.

موفقیت‌ها که از آن جمع بود را برشمردیم و برای کاستی‌ها به همفکری نشستیم، شرایط اقتصادی حاکم بر کشور که مشکلات جدی برای معشیت کارکنان بوجود آورده از چالش‌های پیش روی ماست، رابطه بین درآمد و هزینه و به عبارت دیگر افزایش حقوق با افزایش درآمد اعم از شهریه‌ای و غیر شهریه‌ای در دانشگاه امری مهم و توجه به آن اجتناب ناپذیر است، اقتصاد آموزش عالی اگر صرفا بخواهد بر شهریه استوار باشد در جامعه خیلی افزایش‌پذیر نیست.

 باید به فضای جدید اقتصاد بر مبنای نوآوری روی آورد که در اراک با تاسیس مجموعه سرآ‌های نوآوری ریل خوبی گذاشته شده است. این استان از لحاظ رفع زیان حرکت خوبی داشته است که نشان می‌دهد حتی در زمان اندک تحول شدنی است.»

دانشگاه آزاد اسلامی با وجود همه مشکلات روی ریل اصلی است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
چندین بار تخلفات رییس دانشکده مدیریت واحد تهران مرکزی را به کمیسیون تحقیقات و فراکسیون دانشگاه آزاد مجلس ارایه دادیم که متاسفانه عین گزارش را به رییس دانشگاه آزاد دادند و نویسندگان نامه در معرض اخراج هستند !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
لازم نیست دیدگاه‌ها و نظرات اعضای هیات علمی را در فضایی صمیمانه دریافت کنند.لطفا اساتید اخراجی معترض به حقوق در واحد تهران مرکزی را برگردانید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
من هیات علمی اراک هستم . در جمع کدام هیات علمی ها حضور یافتید که ما بیخبریم ؟ از کدام هیات علمی و کارکنان مشکلاتشان رو پرسیدید ؟ دست بردار دکتر ازین مسخره بازیهای تبلیغاتی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
عاشق روش شعاردهی این بنده خدایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نمیکنند لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
تهرانچی خود عامل همه مشکلات دانشگاه آزاد است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
ریل اصلی بن بست است .
آخرین اخبار