مدیرعامل مجمع ملی نخبگان کشاورزی گفت: اجرای کشاورزی قراردادی، راهی برای پایداری تولید و امنیت غذایی کشور به شمار می رود.

علی خان محمدی مدیر عامل مجمع ملی نخبگان کشاورزی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه کشت قراردادی یکی از پایه های ثبات اقتصادی تولید در کشور محسوب می شود، اظهار کرد: زمانیکه کشاورزی قراردادی در راس امور قرار گیرد، کشاورزان بر مبنای ثبت سفارش به امر تولید می پردازند که با این وجود پایداری تولید حفظ می شود.

وی افزود: تولیدکننده و مصرف کننده و کارخانجات صنایع تبدیلی با اجرای کشاورزی قراردادی بدون دغدغه می توانند به امر تولید بپردازنند.

خان محمدی با بیان اینکه کشاورزی قراردادی در پایداری تولید تاثیر بسزایی دارد، گفت: سال زراعی گذشته کشت قراردادی در خصوص گندم و امسال دانه های روغنی اجرا شد که امیدواریم در کل بحث تولید به سمت و سوی کشاورزی قراردادی پیش رود.

این مقام مسئول ادامه داد: با اجرای کشت قراردادی و تولید بر مبنای آمار دقیق، علاوه بر حفظ امنیت تولیدکننده و مصرف کننده، آرامش در بازار ایجاد می شود‌.

مدیر عامل مجمع ملی نخبگان کشاورزی در پایان با بیان اینکه اجرای کشاورزی قراردادی در امنیت و پایداری تولید محصولات کشاورزی تاثیر بسزایی دارد، تصریح کرد: با اجرای کشت قراردادی، امنیت غذایی کشور حفظ می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار