استاندار قزوین با گلایه از ضعف مفرط در بودجه استان، از اقدامات مسئولان استانی و کشوری برای بهبود بودجه استان قزوین خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هدایت الله جمالی پور استاندار در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه بودجه استان قزوین از یک ضعف مفرط برخوردار است، گفت: اقدامات بسیار زیادی برای افزایش بودجه در استان قزوین انجام شده و خبر‌های خوبی در زمینه بودجه استان قزوین در راه است.

جمالی پور افزود: ابهامات پروژه بیمارستان هزار تختخوابی ظرف دو هفته در کمیته‌ای با حضور مسئولان مربوطه برطرف و در جلسه بعدی تصمیم گیری خواهد شد.

وی افزود: از لحاظ تأمین تجهیزات پزشکی در استان قزوین، از رتبه بیست و ششم به رتبه ششم رسیده ایم.
استاندار گفت: در استان قزوین به دلیل عقلانیت و تدبیر مسئولان، بسیاری از مشکلات برطرف شد و تمامی دستگاه‌ها و نمایندگان قوای سه گانه در کنار یکدیگر به برطرف کردن مشکلات مردم پرداختند.

وی به مدیران توصیه کرد: باید طوری رفتار کنیم که گفتمان اصلاحگری در استان قزوین به وجود آید و مودت و محبت را تقویت کند و سخنان مسئولان در جلسات، مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد.

جمالی پور با بیان اینکه نگاه یک جهته باعث عقب ماندگی استان قزوین شده است، گفت: در همین شرایط سخت اقتصادی کشور، مدیران و مسئولان استان قزوین خدمات زیادی را انجام داده اند که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به احداث سد نهب و آزادراه غدیر اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.