رئیس سازمان اورژانس استان یزد گفت: چهارشنبه سوری شب گذشته در یزد ۳۲ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، دهقان، رئیس سازمان اورژانس استان یزد با بیان اینکه علیرغم توصیه‌های مکرر سازمان اورژانس در خصوص چهارشنبه آخر سال، متأسفانه شب گذشته جمعاً ۳۲ مورد حادثه سوختگی دست و صورت به این سازمان گزارش شده که بلافاصله کد آمبولانس به محل اعزام و نسبت به درمان مصدومین اقدام شده است.

او افزود: از تعداد کل مصدومین چهارشنبه سوری امسال دو نفر به دلیل وخامت سوختگی در بیمارستان بستری و مابقی بعد از درمان سرپایی مرخص شدند.

رئیس سازمان اورژانس استان یزد با بیان اینکه عمده مصدومین چهارشنبه سوری شب گذشته یزد زیر ۳۰ سال بودند، گفت: کاهش آمار مصدومین مستلزم همراهی جدی خانواده است.

بر اساس مرکز آمار سازمان اورژانس استان یزد تعداد مصدومین دیشب تا ساعت ۲۳، ۱۱ نفر بودند که از این تعداد هفت نفر برای درمان به بیمارستان سوانح و سوختگی شهدای محراب یزد، دو نفر به بیمارستان میبد و یک نفر به بیمارستان مهریز منتقل شدند و یک نفر هم در محل به صورت سرپایی درمان شد.

پنج مورد سوختگی دست و صورت، یک مورد پارگی دست، دو مورد آسیب چشمی، یک مورد تشنج بدنبال ترسیدن از صدای ترقه و یک مورد سوختگی اندام تحتانی از جمله موارد سوختگی گزارش شده از مصدومین چهارشنبه سوری امسال استان یزد است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار