سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: تجمع در مکان‌های عمومی در چهارشنبه آخر سال احتمال انتقال ویروس کرونا را افزایش می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، پورمازار، سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: با همه گیر شدن کووید ۱۹ و تاکید مسئولان بهداشتی برای فاصله اجتماعی، چهارشنبه سوری امسال باید بدون ازدحام و آیین‌های مرسوم سال‌های گذشته برگزار شود.

او افزود: حفظ سلامت خانواده همواره از توصیه‌های جدی به نوجوانان و والدین در چهارشنبه آخر سال است.

پورمازار ادامه داد: ایجاد اجتماع در آیین چهارشنبه سوری و گسترش ویروس کرونا سلامت خانواده‌ها را تهدید می‌کند و از تمام شهروندان درخواست می‌شود در شب چهارشنبه سوری در خانه بمانند و از خروج فرزندان خود از خانه جلوگیری کنند.

او با اشاره به اینکه جمع شدن افراد در کنار یکدیگر باعث عدم رعایت فاصله اجتماعی می‌شود، افزود: تجمع در مکان‌های عمومی علاوه بر احتمال افزایش آسیب‌های فیزیکی درصد انتقال کرونا ویروس را نیز افزایش می دهد.

پورمازار گفت: برای این که این آیین ایمن برگزار شود والدین باید با حساسیت لازم از خروج فرزندانشان از خانه جلوگیری کنند و زمینه تخلیه هیجانات را با ایجاد سرگرمی‌های بی خطر و با حضور خودشان فراهم کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار