دبیرکل شبکه ناظران جوانان انقلاب اسلامی از احزاب خواست برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات از زد و خورد سیاسی خودداری کنند.

مصطفی موسوی دبیرکل شبکه ناظران جوانان انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ویژگی‌های رئیس جمهور آینده گفت: رهبر معظم انقلاب ویژگی‌های بسیار دقیقی را در سخنرانی ۱۹ دی خود در رابطه با رئیس جمهور آینده مطرح فرمودند.

او افزود: رهبری در این سخنرانی فرمودند که رئیس جمهور آینده باید کارآمد باشد، یعنی افرادی که در عمر خود حتی یک واحد کوچک صنفی را هم اداره نکرده اند، شایستگی به دست گرفتن سکان قوه مجریه کشور را ندارند.

دبیرکل شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم، چون قوه مجریه، محل مدیریت اجرایی است و با نظریه پردازی نمی‌توان مملکت را اداره کرد و شخصی که حداقلی‌ترین تجربه در زمینه امور اجرایی را داشته باشد می‌داند که بین نظریه تا آن چیزی در واقعیت اجرا اتفاق می‌افتد، تفاوت از زمین تا آسمان است؛ لذا نیازمند یک مدیر اجرایی با تجربه که کارآمدی خود در امور اجرایی را در سمت‌های مختلف به اثبات رسانده هستیم.

موسوی با اشاره به سخنان رهبری در تاریخ ۱۹ دی ۹۹ عنوان کرد: رهبری در آن سخنرانی فرمودند که رئیس جمهور باید با ایمان، پر انگیزه و علاقمند به کار باشد؛ پس باید دنبال شخصی باشیم که این موارد را از خود نشان داده باشد؛ حضور فردی که این ویژگی‌ها را داشته باشد با مشارکت حداکثری مردم آینده کشور را تضمین می‌کند.

او در ادامه گفت: رهبری در صحبت‌های خود بار‌ها بر ایجاد دولت جوان و حزب اللهی تاکید کردند که منظور ایشان واضح و مشخص بود، اما باز به تبیین فرمایش خود پرداختند و فرمودند منظورشان از دولت جوان این نیست که لزوما رئیس جمهور یک جوان ۳۰-۴۰ ساله باشد، بلکه ایشان حاج قاسم ۶۰ ساله را هم که در کوه و دشت و بیابان مشغول خدمت بود را جوان می‌دانند؛ منظور ایشان از جوان، داشتن همت کار و تلاش و نبود رخوت در شخص است.

دبیرکل شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی با اشاره به نیاز‌های امروز کشور گفت: نیاز امروز کشور، یک مدیر اجرایی کار کشته در راس قوه مجریه است؛ یک مدیر اجرایی قوی و کارآمد می‌تواند به خوبی از ظرفیت متخصصین حوزه‌های مختلف استفاده کند؛ لذا به نظرم رئیس جمهور آینده، فارغ از هر بحثی، باید مدیر باشد.

او در پایان در خصوص نقش احزاب و جریان‌های مختلف در پررنگ کردن نقش مردم در انتخابات گفت: به نظرم جریان‌های مختلف سیاسی جهت افزایش مشارکت مردم در انتخابات، از زد و خورد‌های سیاسی محض پرهیز کنند و با ارائه برنامه و همچنین تبیین سابقه خود، امید را در مردم افزایش دهند تا زمینه برای یک انتخاب درست که به قول رهبری، علاج مشکلات کشور است، فراهم شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۱:۱۹ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
سلام مردم تا حالا به مدیر و دکتر های قلابی اعتماد کردند. لذا اکنون مردم فردی با شعور نیاز دارند که : ( ش آن نشانه شرع و تدین ، ع آن نشانه علم و تخصص ، و آن نشانه وارستگی و تواضع ، ر آن نشانه رشادت و استکبار ستیزی او باشد ) مردم اقتداری می خواهند که چشمش بدنبال استکبار نباشدو عملگرا باشد و از شعار گرایی دوری و بتواند با استکبار مقابله به مثل کند . کشور هایی که اموال ایران را بلوکه کرده اند خواب از چشمشان گرفته شود و منافعشان در دنیا به خطر بیفتد تا بفهمند باید اموال ایران را آزاد کنند . دیگر نباید در شعب ابی طالب باشیم بلکه باید اقدام به فتح مکه کنیم . مهندس گودرزی
آخرین اخبار