عضو شورای شهر تهران گفت: در حوزه آب و فاضلاب، شهر تهران با مسائل مختلفی مواجه است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،آرش میلانی عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورا اظهار کرد: کمک به برنامه ایمنی آب در حوضه‌های بالادست تهران و کمک به شرکت آب منطقه‌ای تهران برای تصفیه آب مورد استفاده در سبزی‌کاری ها در جنوب شهر تهران از اقدامات مهم شورا است.

وی ادامه داد: در حوزه آب و فاضلاب، شهر تهران با مسائل مختلفی مواجه است؛ بخش‌هایی از خطوط آبرسانی شهر تهران عمدتا متعلق به دهه ۳۰ هستند که تلاش می‌شود این خطوط بازسازی شوند البته فقط در منطقه ۱۲، ۵۰ کیلومتر از خطوط آبرسانی بازسازی شده‌اند. این مسئله در کاهش هدررفت آب بسیار مهم است.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: در برخی از مناطق تهران با مسئله فرونشست روبه‌رو هستیم و تقویت و بازسازی شبکه خطوط شبکه آبرسانی در کاهش فرونشست‌ها مهم است. از بعد ایمنی، رینگ پیرامونی تهران تقریبا کامل شده است. فقط بخش‌هایی از شمال و شمال شرقی باقی مانده و بخش اصلی آن یعنی اتصال سد ماملو به بخش جنوبی تهران امسال تکمیل شده است.

میلانی افزود: شورای شهر برای تکمیل سیستم اسکادا کمک کرده و هم‌اکنون این شبکه تکمیل شده و موجب افزایش ظرفیت مانیتورینگ شده است. مواردی هم درخصوص فاضلاب منطقه ۲۲ از سوی من، فراهانی و کمیسیون سلامت پیگیری شده که تاکید شده آبفا از طریق کمک به احداث پکیج‌ها در کوتاه‌مدت مسائل حل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار