حجت الاسلام خوش نظر گفت: رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ترویج امر مطالبه‌گری مردم از مسئولان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام سید علی خوش نظر، معاونت رسانه، فرهنگ سازی و آموزش ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان، گفت: رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ترویج امر بسیار مهم مطالبه‌گری مردم از مسئولان است.

او با اشاره به الگو‌های صحیح و شیوه‌های گفت و گو و تاثیر زبانی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، افزود: آموزش شیوه صحیح گفت و گو برای احیای امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهم‌ترین کار‌های معاونت آموزش و رسانه برای مردم شمرده می‌شود.

حجت الاسلام خوش نظر با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید به یک ارزش و کنش اجتماعی در جامعه تبدیل شود، بیان داشت: بی تفاوت بودن نسبت به امر به معروف و نهی از منکر از آسیب‌های جدی برای احیای امر به معروف شمرده می‌شود.

او اولویت اول امر به معروف و نهی از منکر را حفظ نظام اسلامی دانست و  بیان کرد: حفظ نظام اسلامی، اولویت اول ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان کرمان است.

معاونت آموزش، رسانه و فرهنگ سازی ستاد امر به معروف استان کرمان افزود: باید فرهنگ و فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه در ابعاد گوناگون تبیین و تشریح شود و نباید تنها به حجاب و پوشش آحاد جامعه محدود شود.

او گفت: مردم اگر ناظر عملکرد مسئولان باشند، مسئول جرات دست‌درازی ندارد و افراد برای خدمت به مردم برای مسئولیت اعلام آمادگی می‌کنند.

حجت الاسلام خوش نظر با  اشاره به به اینکه مطالبه اول ستاد احیای امر به معروف استان، مطالبه از مسئولان است، بیان داشت: کاهش فساد اداری و اقتصادی در ادارات استان از اولویت‌های اول معاونت رسانه و آموزش استان شمرده می‌شود.

او افزود: یکی از عرصه‌های تخصصی امر به معروف و نهی از منکر، تبلیغ و فرهنگ است که می‌توانیم از ظرفیت مردمی  برای امر به معروف و نهی از منکر استفاده کنیم.

معاونت آموزش، رسانه و فرهنگ سازی ستاد امر به معروف استان کرمان به اهمیت رسانه برای ترویج فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: همچنان که همگان  می دانید، امروز رسانه‌ها وارد فضای جدیدی شده اند؛ بنابراین می توانند در تمامی حوزه‌ها از جمله ترویج فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر، نقش بسیار مهمی داشته باشند.

حجت الاسلام خوش نظر با بیان اینکه شعار مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور بی تفاوت نباشیم است، عنوان کرد: در این مورد تولیدات بسیار خوبی در حوزه رسانه در استان کرمان در حال اجرا است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۷:۰۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
کی از شما مطالبه کند ایا توی این 42 سال امر به معروف و مخصوصا نهی از منکر صفر درصد نتیجه داشته خیر حرف زدن راخت ترین کار است
آخرین اخبار