دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان اشاره به اینکه دهه فجر زمینه ساز ظهور است گفت:گام دوم انقلاب راباید با شور و عقلانیت جوانان به مقصد ظهور متصل کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام محمدحسن مولا دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان امروز در نشستی خبری با تبریک ایام الله دهه فجر؛ گفت: دهه فجر زمینه ساز ظهور است وگام دوم انقلاب را باید با شور و عقلانیت جوانان به مقصد ظهور متصل کنیم.

او با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) تصریح کرد: فریضتین با الگو و التزام به برنامه‌ها و عملکرد حضرت زهرا (س) محقق می‌شود و آن بانوی بزرگوار  بزرگترین و بهترین آمر به معروف و ناهی از منکر است.

دبیرستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان با بیان اینکه دین خداوند نیازمند تضمین و مراقبت از تحریف است و حضرت زهرا(س) فرمودند نهی از منکر باعث پاکیزگی و تضمین دین است و سیره عملی حضرت نشان می‌دهد که خود به این مسئله عمل کردند؛ گفت: حضرت به عنوان آمر به معروف سراغ تک تک افراد جامعه می رفت و امر به ولایت که بزرگترین معروف است؛ را انجام می داد.

حجت الاسلام مولا بیان داشت: تحقیقات ما نشان داده مادران؛ بزرگترین آمران به معروف و ناهیان از منکر و موفق‌ترین فرد در این زمینه هستند.

اوافزود: ستاداحیای امر به معروف وظیفه دارد از مادران جامعه و بزرگ بانوی عالم یاد بگیرد که فرهنگ صحیح فریضتین را به گونه‌ای آموزش دهد که همه مردم نسبت به دولت و مسئولان و دیگر اقشار همچون مادر امربه معروف و نهی از منکر کنند.

دبیرستاداحیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان تصریح کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر طبق شیوه مادران زمینه ساز شود بسیاری از جرائم پیشگیری می‌شود و بالاترین مسئله اینکه اگر ستاداحیای امر به معروف بتواند این واجب فراموش شده را احیاء کند مصلحت عامه و زمینه ظهور منجی فراهم خواهد شد.

او افزود: گام دوم انقلاب تضمین می‌خواهد و آن فرهنگ سازی صحیح این مسئله است و ما آن را به عنوان مهمترین مسائل خود در گام دوم می‌دانیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار