استاندار کرمانشاه با اشاره به خسارت‌های شیوع ویروس کرونا، گفت : موضوع آموزش دانش‌آموزان به واسطه نوآوری‌های وزارت آموزش و پرورش به خوبی در کشور مدیریت شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : سال ۹۹ سال خوبی برای همه کشور‌ها به ویژه ایران اسلامی نبود و کرونا خسارت‌های زیادی به جهان تحمیل کرد.

او عملکرد جمهوری اسلامی ایران در مهار ویروس کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت : ما نسبت به کشور‌های پیشرفته جهان خسارت کمتری برای مقابله با کرونا دادیم.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید بتوانیم با ویروس کرونا زندگی کنیم، افزود: کرونا در استان کرمانشاه بیش از هزار و ۵۰۰ نفر قربانی گرفت و بیش از هشت هزار میلیارد تومان خسارت به اقتصاد استان وارد کرد.

بازوند با بیان اینکه وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و میراث فرهنگی از شیوع ویروس کرونا خسارت‌های بسیاری دیدند، افزود: وزارت آموزش و پرورش با راه اندازی سامانه شاد توانست موضوع آموزش را به خوبی کنترل و از بروز معضل آموزشی جلوگیری کند.

او به راه اندازی پویش کفش در استان اشاره کرد و ادامه داد: امسال موضوع پویش کفش برای دانش آموزان کمتر برخوردار را در سطح استان راه اندازی کردیم و توانستیم حدود ۱۰ هزار جفت برای توزیع در مناطق محروم تهیه کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: بودجه را در این زمینه به کار نگرفته ایم و این کفش‌ها توسط کارمندان و خیرین تهیه شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.