رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در این برهه از زمانی در ابعاد داخلی و خارجی از اهمیت خاصی برخوردار است .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش‌اقبال رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در این برهه از زمانی در ابعاد داخلی و خارجی از اهمیت خاصی برخوردار است که باید با حضور و مشارکت حداکثری نقش خود را در راستا دخالت در تعیین سرنوشت سیاسی به نمایش بگذاریم.

او گفت : تجارب اعضای ستاد انتخابات در این شهرستان مطلوب است و با توجه به حضور نیرو‌های توانمند در ستاد برای ما نگرانی در حوزه برگزاری انتخابات وجود ندارد.

او افزود: انتظار داریم قوانین و مقررات انتخابات را با برگزاری دوره‌های آموزشی برای مجریان تشریح کنید و در بحث اجرا دقت و زمان مورد توجه قرار گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: برگزاری این دو انتخابات در این برهه از زمانی در ابعاد داخلی و خارجی از اهمیت خاصی برخوردار است و همه کسانی که به راه امام (ره) وفادارند و مقام معظم رهبری، شهدا و در مجموع انقلاب و ایران را دوست دارند باید با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات نقش خود را در راستا دخالت در تعیین سرنوشت سیاسی به نمایش خواهند گذاشت.

او ادامه داد: توجه به مر قانون، امانتداری در آرا مردم و حفظ بی‌طرفی در امر برگزاری انتخابات باید مورد اهتمام قرار گیرد و همه دست‌اندرکاران، برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند و سالم و در شان مردم فهیم شهرستان تمامی مساعی خود را بکار گیرند و امانتی که نظام در این ارتباط به ما سپرده است با حساسیت و دقت نظر بیشتر برای حسن انجام آن اقدام شود.

خوش‌اقبال گفت: پیگیری لازم برای تهیه و تامین نیازمندی‌های مطرح شده توسط اعضای ستاد شهرستان بعمل خواهد آمد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.