معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، گفت : دشمنان از مدت‌ها قبل با رسانه‌هایی که در اختیار دارند تلاش می‌کنند تا مردم را از حضور در انتخابات باز دارند .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، گفت : دشمنان از مدت‌ها قبل با رسانه‌هایی که در اختیار دارند تلاش می‌کنند تا مردم را از حضور در انتخابات باز دارند و این وظیفه ما کارگزاران نظام است که شرایط حضور همه مردم با هر سلیقه و تفکری را در این رویداد مهم فراهم کنیم.

او با اشاره به اینکه بهار سال آینده انتخابات بسیار مهم ریاست جمهوری را پیش رو داریم، گفت : به حضور همه جانبه مردم و به خصوص جوانان در این برنامه مهم نیاز داریم.

خوش اقبال با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم، افزود: باید تلاش کنیم این مشکلات به حداقل برسد هر چند خود مردم فهیم کشور نیز همواره و هرجایی لازم بوده به دفاع از انقلاب و آرمان های آن پرداخته و دشمنان را مایوس کرده اند.

او افزود: ما مسئولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باید بیش از گذشته به جوانان اعتماد کرده و از وجودشان در عرصه‌های مختلف استفاده کنیم.

خوش اقبال ادامه داد: تجربه نشان داده که هر زمان به جوانان اعتماد کرده ایم نتایج خوبی نیز حاصل شده است.

او ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز در بیانیه گام دوم انقلاب توجه ویژه ای به جوانان داشته اند و ما نیز باید با عمل به منویات معظم له شرایط حضور بیشتر جوانان را در عرصه های مختلف فراهم کنیم.

خوش اقبال گفت: دشمنان انقلاب نیز در سال های اخیر و با درک اهمیت حضور جوانان همه تلاش خود را به کار گرفته تا با القای فضای یاس و ناامیدی در جامعه آنها را از میدان به در کرده و شرایط را به نفع خودشان رقم بزنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.