مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۲۵ اسفند ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز دوشنبه ۲۵ اسفند ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری ۲ سارق سابقه دار در اندیمشک

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و پایه‌های روشنایی روستا‌های توابع بخش الوار گرمسیری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی گرفت و با کار اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در این ارتباط ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ مورد استفاده در سرقت‌ها کشف شد، افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی تعدادی قیچی، دستکش، طناب و دیگر ابزار مخصوص سیم بری و ۲ تُن تروارس فلزی ریلی سرقتی کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

۷ سارق حرفه‌ای در دام پلیس حمیدیه

سرهنگ کاظم نیسی فرمانده انتظامی حمیدیه بیان داشت: به منظور ارتقای احساس امنیت اجتماعی، ماموران پلیس شهرستان با کار اطلاعاتی هویت ۷ سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات‌هایی جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره انواع سرقت موتورسیکلت و دوچرخه در سطح شهرستان حمیدیه اعتراف کردند، ادامه داد: سارقان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

پلمب واحد‌های صنفی متخلف در حمیدیه

سرهنگ نیسی در ادامه به پلمب واحد‌های متخلف در حمیدیه اشاره و اظهار کرد: به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی در رابطه با اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و برخورد با متخلفان، ماموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی به صورت محسوس و نامحسوس از ۳۶ واحد صنفی در شهرستان بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان حمیدیه با بیان اینکه در این رابطه ۵ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات مربوطه پلمب، ۴ واحد صنفی تعهد، ۵ واحد صنفی تذکر و ۴ واحد صنفی دیگر نیز اخطار صادر شد، افزود: طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف متخلف ادامه دارد و از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری باند سارقان مغازه‌ها در بهبهان

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از مغازه‌ها در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی، اعضای یک باند ۳ نفره را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی اموال مسروقه از قبیل موبایل، تبلت، لپتاپ، قهوه ساز و پلی استیشن کشف شد، بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۹ فقره سرقت از مغازه‌ها در شهرستان بهبهان و زیدون اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

دستگیری سارقان سابقه دار در بندر ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندر ماهشهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان شناسایی سارق یا سارقان به صوت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی محل اختفای ۲ سارق حرفه‌ای را در سطح شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره سرقت از قبیل: سرقت منزل، قطعات خودرو، کابل برق و اماکن خصوص اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار