دادستان شوش از شناسایی و دستگیری عاملان سرقت مسلحانه از منزل مادر شهید و ضرب و جرح او در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی نظری دادستان شوش گفت: پس از گزارش سرقت مسلحانه از منزل مادر شهید و ضرب و جرح او، با تشکیل پرونده قضایی بلافاصله دستور قضایی برای شناسایی و دستگیری متهمان صادر شد و به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او با بیان اینکه ۲ نفر به اتهامات مذکور دستگیر و پس از انجام تحقیقات اولیه و تفهیم اتهام با قرار قانونی به زندان معرفی شدند و دستورات قضایی برای تکمیل پرونده صادر شده است، افزود: از تلاش شبانه روزی حافظان نظم و امنیت کمال تشکر را دارم، اما تامین کامل امنیت مستلزم تلاش همگانی نهاد‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی و مشارکت بیشتر مردم است.

روز سه شنبه ۱۹ اسفند چند سارق مسلح در شوش وارد خانه یک مادر شهید شده و ضمن کتک کاری این مادر با قنداق اسلحه، دست پای او را بسته و اقدام به سرقت از منزل کردند که در پی این حادثه دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شوش دستور قضایی لازم برای شناسایی و دستگیری سارقان و عاملان ضرب و جرح این مادر شهید را باقید فوریت صادر کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانایی رمز امنیت
۰۱:۲۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
دستگیری چه فایده داره؟ اگر اون پیرزنی که تنگی نفس داره وقتی نشسته بودند روی سینه اش و موهاش را میکشیدند که به دهنش چسب بزنند تموم میکرد دستگیری چه فایده ای داشت؟ خوب آیا بهتر نیست که یک قفل ضد دیلم نصب کنند که نه تنها ورود سارقین از درب را بدون هیچ اما و اگر وقتی کسی خونه نیست غیر ممکن میکنه بلکه مردم را از شر سارقین خشن که در حضور صاحبخانه وارد میشوند که با تهدید و ارعاب از جای پول و طلاها مطلع شوند خلاص میکنه؟