در بسته حوادث دوشنبه ۴ اسفندماه ۹۹ بخوانید؛

دستبند پلیس اندیمشک بر دستان سارقان مسلح/ سارقان و معتادان متجاهر در دزفول دستگیر شدند

حوادث امروز دوشنبه ۴ اسفندماه ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز دوشنبه ۴ اسفندماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

انهدام باند سارقان مسلح در اندیمشک

سرهنگ سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: در پی وقوع ۳ فقره سرقت مسلحانه جاده‌ای در شهرستان اندیمشک، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و هماهنگی با مرجع قضائی باند ۵ نفره سارقان مسلح را شناسایی و طی چند عملیات در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ مورد استفاده در سرقت‌های مسلحانه کشف شد، افزود: در بازجویی پلیس متهمان به ۳ فقره سرقت مسلحانه اعتراف کردند و پس از بازسازی صحنه‌های جرم به کمک مالباختگان، متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری ۴۲ سارق و معتاد متجاهر در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول بیان داشت: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با مخلان نظم و امنیت عمومی، طرح پاکسازی با هدف شناسایی و دستگیری سارقان با تلاش ماموران انتظامی این فرماندهی اجرایی شد و در این طرح که با انجام اقدامات اطلاعاتی و با هماهنگی مرجع قضائی طی ۷۲ ساعت در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد، ۳۴ سارق حرفه‌ای و ۸ معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ گراوندی با بیان اینکه متهمان به ۵۸ فقره انواع سرقت از قبیل؛ منزل، محتویات خودرو، اماکن خصوصی و قطعات خودرو و سایر سرقت‌ها اعتراف کردند، ادامه داد: در قالب این طرح یک اسلحه شکاری غیرمجاز، و مقادیری مواد مخدر و نیز ۱۱ دستگاه خودرو و ۷ دستگاه موتور سیکلت توقیف و روانه پارکینگ شده و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری سارق آرایشگاه زنانه در بندرماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتطامی بندر ماهشهر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از آرایشگاه زنانه در یکی از مناطق شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران انتظامی این فرماندهی با اقدامات تخصصی سارق مزبور را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف کرد و از او یک جفت گوشواره مسروقه کشف شد، تصریح کرد: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سارق حرفه‌ای در دام پلیس گرفتار شدند

سرهنگ رضا پاپی در ادامه بیان داشت: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای، ماموران انتظامی این فرماندهی با کار اطلاعاتی یک سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند و متهم در تحقیقات پلیس با مواجهه شدن با دلایل و مستندات به ۵ فقره سرقت منزل، قطعات خودرو و کابل برق در سطح شهرستان معترف و در این رابطه نیز ۲ مالخر شناسایی، دستگیر و اموال مسروقه از آن کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرماهشهر گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

پلمب واحد‌های صنفی متخلف در حمیدیه

سرهنگ کاظم نیسی فرمانده انتظامی حمیدیه اظهار کرد: به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با متخلفان، ماموران پلیس امنیت عمومی به صورت محسوس و نامحسوس از ۲۵ واحد صنفی شهرستان بازدید کردند و در این رابطه ۵ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات مربوطه پلمب و پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

او ضمن تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف متخلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای اینگونه طرح‌ها، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۳۱ قبضه سلاح جنگی در خوزستان

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: به دنبال کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات در سطح استان، طی روز‌های اخیر ماموران پلیس امنیت عمومی خوزستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و شبانه روزی از فعالیت قاچاقچیان سلاح و مهمات مطلع شدند و ماموران پلیس امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی و همچنین انجام اقدامات پیچیده پلیسی اعضای باند ۴ نفره قاچاقچیان را با خودروی وانت در محور مواصلاتی اهواز شناسایی و دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از بار آن‌ها تعداد ۱۵ قبضه سلاح جنگی کلت کمری به همراه ۳۰ تیغه خشاب و ۷۹ فشنگ جنگی کلاش کشف شد، گفت: در ادامه این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات فنی و تخصصی ۵ قاچاقچی سلاح و مهمات را در شهرستان شوش و استان ایلام شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی و همکاری عوامل انتظامی دشت عباس طی ۲ عملیات غافلگیرانه متهمان مذبور را دستگیر کردند.

سردار صالحی به کشف ۱۰ قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف، ۶ قبضه سلاح کلت کمری و ۱۳ خشاب مربوطه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تصریح کرد: در مجموع ۹ متهم دستگیر و تعداد ۳۱ قبضه اسلحه جنگی به همراه ۴۳ تیغه خشاب و ۷۹ فشنگ جنگی کشف شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.