در بسته حوادث جمعه یکم اسفندماه ۹۹ بخوانید؛

قاتل فراری در دام پلیس باغملک افتاد/ گوسفندان در کشور ماندگار شدند

حوادث امروز جمعه یکم اسفندماه ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز جمعه یکم اسفندماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری قاتل فراری  در باغملک

سرهنگ عبدالرحیم قربان پور فرمانده انتظامی باغملک گفت: در پی وقوع ۲ فقره قتل با سلاح گرم در یکی از روستا‌های این شهرستان، شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و کارآگاهان پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی کمتر از ۲۴ ساعت قاتل را شناسایی کردند.

او با بیان اینکه متهم برای اینکه در چنگال قانون گرفتار نشود اقدام به فرار گذاشت، افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافگیرانه، قاتل فراری را پس از ۸ روز، در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه ۱۸۶ عدد فشنگ مربوطه از آن کشف کردند.

سرهنگ قربان پور اظهار داشت: قاتل پس از روبرو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلافات قبلی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

سارق پمپ آب منازل دشت آزادگان به دام افتاد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی دشت آزادگان بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی با همکاری کلانتری ۱۱ این شهرستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به فردی که درحال خارج کردن پمپ آب از درب منزلی بود، مشکوک شدند و متهم با مشاهده مأموران قصد متواری شدن از محل را داشت که در یک عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی و ۱۳ فقره سرقت پمپ آب از منازل دیگر در سطح شهر سوسنگرد اعتراف کرد، ادامه داد: جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، اما از شهروندان درخواست می‌شود ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی، سریعاً با شماره ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای سیم برق و کابل مخابراتی در گتوند

سرهنگ فتح اله پارسائی فرمانده انتظامی گتوند گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ ترکالکی این شهرستان با اقدامات فنی و اطلاعاتی ۲ سارق را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان در تحقیقات اولیه پلیس به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، تصریح کرد: تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار خواهد شد و از شهروندان خواهشمندیم هرگونه موارد مشکوک را در رابطه با اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

پلمپ ۳ باب عطاری در شوشتر

سرهنگ روح اله بیگدلی فرمانده انتظامی شوشتر بیان داشت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر فروش اقلام غیرمجاز در برخی از عطاری‌های شهرستان، پلیس نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری اداره صمت و معاونت غذا و داروی شبکه بهداشت پس از هماهنگی با مقام قضائی از عطاری‌های سطح شهرستان بازدید کردند.

او با بیان اینکه در بازدید از این اماکن عمومی کارشناسان اعزامی موفق به کشف مقادیر زیادی قرص و دارو‌های غیرمجاز و تاریخ گذشته شدند، اظهار کرد: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی پس از هماهنگی با مقام قضائی ۳ باب مغازه عطاری را پلمب کردند.

کشف احشام قاچاق در هویزه

سرهنگ جواد مروانه فرمانده انتظامی هویزه گفت: ماموران شهرستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی یک دستگاه تویوتا حامل احشام قاچاق را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از خودروی توقیفی ۲۰ راس گوسفند قاچاق کشف و خودروی توقیفی را به پارکینگ منتقل کردند.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام قاچاق مکشوفه را ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

کشف خودرو سرقتی و دستگیری سارقان در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر اظهار داشت: در پی سرقت یک دستگاه خودرو سواری پژو در دو روز گذشته در شهرستان ماهشهر، شناسایی ودستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۱ ماهشهر با انجام اقدامات فنی و پلیسی ۳ سارق را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان خودروی پژو ۴۰۵ سرقت شده کشف شد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.