مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۲۳ اسفند ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در سه شنبه ۲۳ اسفند ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کشف محموله قاچاق سوخت در بندر ماهشهر

سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: با اجرای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی و هرگونه قاچاق، ماموران پایگاه دریابانی بندرماهشهر در نتیجه ساعت‌ها کار اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دپو و انتقال سوخت قاچاق در سواحل شمالی خلیج فارس شدند.

او با بیان اینکه ماموران با اعزام به موقع و پایش دقیق محل در منطقه، ۲ چتری حاوی ۱۰۰ هزار لیتر سوخت که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشور‌های حوزه خلیج فارس دپو شده بود کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

سردار پاکباز بیان داشت: اعمال سودجویانه قاچاقچیان علاوه بر ضربه به اشتغال و تولید داخلی باعث خروج سرمایه‌های ملی می‌شود که طبعات جبران ناپذیر اجتماعی به همراه دارد، به همین دلیل مرزبانان خوزستان با عزم جدی با این پدیده برخورد خواهند کرد.

دستگیری سارق به عنف تلفن همراه در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت به‌عنف تلفن همراه در سطح این کلانشهر، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۳۳ اهواز با کار اطلاعاتی هویت یک سارق کیف قاپ را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۳ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند و در بازرسی از مخفیگاه متهم ۳ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شده است، ادامه داد: متهم در بازجویی پلیس به ۳ فقره سرقت موبایل قاپی در سطح شهرستان اهواز معترف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دستبند پلیس بر دستان سارقان درب منهول در اندیمشک

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت درب منهول فاضلاب در خیابان‌های شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت و ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی ۲ سارق درب منهول را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با اشاره به کشف تعداد زیادی درب منهول مسروقه با تلاش ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق در بندر ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندرماهشهر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در برخی مناطق شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت و ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و گشت زنی هدفمند یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهم مقادیری ابزارآلات سرقتی کشف شد، افزود: متهم در بازجویی پلیس به ۵ فقره سرقت سیم برق در شهرستان ماهشهر اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انهدام باند سارقان حرفه‌ای منزل در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۷ اهواز با گشت زنی هدفمند و فعال باند ۳ نفره سارقان را حین ارتکاب جرم شناسایی و به همراه موتورسیکلت ۳ چرخ بکار رفته در سرقت دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل امده تاکنون ۴ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، اظهار داشت: متهمان در بازجویی پلیس به ۶ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیرین
۱۵:۵۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
تو این اشفته بازار کرونا، قاچاقچی های بی مروت و بی وجدان بیکار نمیشینن، حتما چند وقت دیگه قحطی سوخت اتفاق میوفته، فعلا که قحطی مرغ و شکر و روغن شده، خجالت داره واقعا