فرماندار اردبیل گفت: میوه شب عید مورد نیاز مردم از ۲۶ اسفندماه در نقاط مختلف شهر اردبیل به قیمت مصوب توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در بازدید از سردخانه میوه عید در اردبیل گفت: قیمت نهایی هنوز اعلام نشده و به محض نهایی شدن اطلاع رسانی می‌شود.

او افزود: تمهیدات لازم برای توزیع میوه شب عید در ۲۵ نقطه شهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شده و انتظار این است مردم فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی را هنگام خرید رعایت کنند.

فرماندار اردبیل ادامه داد: مردم نگران تامین میوه شب عید نباشند، چون سیب و پرتقال به اندازه نیاز تامین شده است.

امامی یگانه گفت: با توجه به شرایط کرونایی و ورود کرونای انگلیسی به شهرستان تنها راهکار پیشگیری از این ویروس رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک بویژه در زمان خرید است که نیاز است همه مردم به این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

او ادامه داد: ویروس جهش یافته در برخی شهر‌های استان‌های مجاور مشاهده شده و مردم منطقه باید با جدیت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را هنگام خرید‌های ایام عید رعایت کنند تا شاهد شیوع این ویروس در اردبیل نباشیم.

فرماندار اردبیل بر دوری از مراکز پرتردد و استفاده از ماسک برای پیشگیری از بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: مردم در تعطیلات نوروزی از دعوت میهمان خارج از شهرستان به منازل خود و رفت و آمد‌های غیرضروری خودداری کنند.

امامی یگانه با بیان اینکه نظارت بر بازار هم به لحاظ کنترل قیمت کالا‌ها و پیشگیری از بیماری کرونا در اردبیل تشدید می‌شود، افزود: با تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی اقدام اساسی در جلوگیری از گرانی کالا‌ها و تورم صورت می‌گیرد و در صورت هر گونه تخلف با متخلفان و گرانفروشان توسط دستگاه‌های ذی‌ربط برخورد قانونی می‌شود.

او اظهارکرد: سازمان صمت، اتاق اصناف و تعزیرات مکلف هستند واحد‌های صنفی را ملزم به اتیکت‌گذاری قیمت اجناس نمایند تا نرخ روز کالا‌ها برای مردم مشخص باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.