رئیس قوه قضاییه در جمع خبرنگاران گفت: مجتمع رسیدگی به تخلفات و تعرضات منابع طبیعی در مازندران تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه مازندران به دلیل جاذبه‌های گردشگری و طبیعی همواره با مشکل تغییر کاربری زمین‌ها و تصرف اراضی مواجه بوده است، گفت: در این سفر یک روزه مواردی را دستگاه‌های اجرایی مطرح کردند و با بررسی‌های انجام شده مقرر شد مجتمع رسیدگی به تخلفات و تعارضات منابع طبیعی ایجاد شود.

او افزود: در این مجتمع پرونده‌های مربوط به منابع طبیعی از جمله تعرض به جنگل، دریا و تغییر کاربری‌ها به صورت متمرکز پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: زمینه تشکیل مجتمع رسیدگی به تخلفات ملکی و تعرض به عرصه‌های جنگل ومنابع طبیعی در این سفر فراهم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه سطح اراضی متصرفی یا تغییر کاربری داده شده در مازندران کم نیست، گفت: اختلافاتی نیز بین سازمان، ادارات و مردم در این خصوص وجود دارد که به صورت مصداقی رسیدگی می‌شود.

او افزود: برای رفع نیاز‌های ضروری استان در حوزه قضایی نیز ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه صبح امروز برای انجام سفر یک روز به مازندران سفر کرده بود و علاوه بر نشست با نخبگان، دیدار با خانواده های شهدا، شرکت در جلسه شورای اداری، دیدار با قضات و نشست در شورای عالی قضایی به صورت سرزده از کارخانه نساجی مازندران نیز بازدید کرد.


انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.