جشنواره سراسری شعر نماز (نجوا) عصر امروز، در محل موزه دفاع مقدس کرمان با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی منصوری دبیر تخصصی جشنواره شعر نماز (نجوا)  گفت: فراخوان جشنواره نماز درموضوعات نماز و تاثیرات فردی و اجتماعی در زندگی انسان، آثار روانی وعرفانی آن، جلوه‌های نماز در کلام بزرگان، ترغیب کودکان و نوجوانان به سوی نماز، از مهرماه امسال اعلام و تا ۲۵ دی ماه سه مرحله تمدید شد.

او افزود: ۱۳۰ شاعر با ارسال ۲۰۰ قطعه شعر در این جشنواره شرکت کردند و حدود یک ماه داوری این آثار طول کشید و ۸ شاعر به مرحله پایانی جشنواره راه پیدا کردند که در  اختتامیه امروز ۶ شاعر از استان کرمان یک شاعر از کاشان و یک شاعر از نیشابور به عنوان برگزیده معرفی شدند.

دبیر تخصصی جشنواره شعر نماز (نجوا ) بیان داشت:این جشنواره نخستین جشنواره شعر نماز (نجوا) است که با همکاری یک گروه ادبی ، اداره کل فرهنگ وارشاد استان کرمان و یک موسسه قرآنی  برگزار شد.

اوافزود: باهماهنگی که با ستاد اقامه نماز شده است امیدواریم تمام شعر‌های شاعرانی که به این جشنواره اثر ارسال کرده اند در یک جلد کتاب به چاپ برسد و به دلیل کرونا نتوانستیم در خدمت خیلی از شاعران باشیم و تعدادی از شعر های شاعران در این جشنواره به صورت کلیپ پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار