کاهش ۲۲ درصدی تصادفات در سیرجان

رییس پلیس راه شهرستان سیرجان گفت: امسال تصادفات در سیرجان، نسبت به پارسال کاهش ۲۲ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی سلیمی، رییس پلیس راه شهرستان سیرجان گفت: پلیس راه سیرجان خط قرمز خود را امنیت، آسایش و آرامش مردم می‌داند و با اعزام تیم‌های گشت محسوس و نامحسوس در جاده‌های برون شهری با هر تخلفی که باعث سلب امنیت شهروندان شود،  به صورت کاملا جدی برخورد خواهد کرد.

سلیمی با بیان اینکه طی امسال با رعایت همشهریان و تلاش همکاران ترافیکی، آمار متوفیان حوادث رانندگی ده ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال،  ۲۹ درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: در مجموع تصادفات (فوتی، جراحی و خسارتی) در سیرجان، نسبت به مدت مشابه  پارسال کاهش ۲۲ درصدی داشته است. 

او با بیان اینکه سیرجان یکی از شهرستان‌های مهم در حوزه حمل و نقل و ترافیک در کشور است، گفت: برای کاهش حوادث رانندگی در این شهرستان، سایر دستگاه‌های مرتبط باید با پلیس همکاری داشته باشند تا وقوع تصادفات به حداقل برسد.

سلیمی با بیان اینکه در طول یک سال گذشته محور کرمان و بافت بیشترین حوادث را به خود اختصاص داده  است، بیان کرد: بیشترین عامل وقوع تصادفات، توجه نکردن به جلو، کنترل نکردن وسیله نقلیه، تخطی از سرعت، خستگی و خواب آلودگی رانندگان است که معمولا این حوادث رانندگی در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها اتفاق می‌افتد.

او  به رانندگان توصیه کرد: در صورت داشتن قصد سفر‌های برون شهری، پیش از اقدام به رانندگی، ذهن خود را برای رانندگی آماده کنند  و در صورت خستگی از ادامه سفر خودداری کنند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.