مسوول کمیته اسکان سفر ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان اعلام کرد: برای نوروز ۹۱، اسکان ۱۵۰هزار نفر شب مسافر در فضاهای مسقف پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ،احمدرضا مرادی دیروزدر نشست اعضای ستاد تسهیلات سفر نوروز ۹۱ شهر اصفهان اظهار داشت: کمیته ‌اسکان ستاد تسهیلات سفر شهرداری اصفهان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده آمادگی اسکان ۱۵۰هزار نفر شب مسافر را در فضاهای مسقف شهر اصفهان دارد.

 وی تصریح کرد: بر اساس اطلاعات موجود هتل ها و مهمانپذیر های شهر اصفهان با ظرفیت اسکان ۱۵هزار نفر، خانه‌های استیجاری با ظرفیت ۴۰هزار نفر، آموزش و پرورش با ظرفیت ۴۰هزار نفر و خوابگاه‌های دانشجویی، اماکن مذهبی و ورزشگاه‌ها ۱۵ هزار نفر خود را برای ارایه خدمات مطلوب به گردشگران نوروزی آماده می‌کنند. 

وی با اشاره به ظرفیت نصب ۹هزار چادر و ۴۰هزار نفر شب مسافر در اقامتگا‌هها تصریح کرد: شهرداری اصفهان در نوروز امسال با هدف حذف چادر خوابی دریافت هزینه از مسافران اسکان یافته در این اقامتگاه‌ها را در دستور کار خود قرار داد. 

همچنین اصغر آذربایجانی مسوول کمیته روابط عمومی در ادامه این نشست با اشاره به فعالیت بین بخشی کمیته روابط عمومی اظهار داشت: مسوولان سازمان‌ها و نهادهای ستاد تسهیلات سفر به منظور ارایه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی رابطان روابط عمومی خود را به این کمیته معرفی کنند. 

وی افزود: اطلاع رسانی مطلوب به مسافران در خصوص خدمات ارایه شده از سوی سازمان‌ها و نهاد‌های این ستاد امری ضروری است. 

آذربایجانی پیشنهاد کرد: به منظور ارایه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و همچنین صرفه جویی در هزینه‌ها یک نقشه واحد از شهر اصفهان در اختیار مسافران نوروزی قرار بگیرد.  

وی همچنین با اشاره به فعالیت مناسب سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان گفت: سازمان‌ها و نهادهای عضو ستاد می‌توانند خدمات خود را با استفاده از ظرفیت موجود در سامانه ۱۳۷ شهرداری به اطلاع مسافران نوروزی شهر اصفهان برساند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.