گوشی Lenovo Legion 2 با شارژ ۱۱۰ وات عرضه می‌شود

بر اساس اطلاعات منتشر شده شرکت لنوو در گوشی Lenovo Legion 2 امکان پشتیبانی از شارژ ۱۱۰ واتی را مهیا کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Lenovo اولین گوشی‌ هوشمند سری Legion خود را در ماه می‌سال ۲۰۲۰ معرفی کرد که آن‌ها از دو شارژ USB برخوردار بودند. دستگاه جدید لنوو در 3 C گواهی شده و به نظر می‌رسد همان Legion ۲ با فناوری مشابهی است که امکان شارژ حداکثر ۱۱۰ وات را فراهم می‌کند.


بیشتر بخوانید


پشتیبانی از باتری ۱۱۰ وات

لنوو برای دستیابی به چنین سرعتی، باتری را به دو سلول با قدرت برابر تقسیم کرده که هر کدام از طریق پورت USB-C متفاوتی شارژ می‌شوند. هر دوی آن‌ها از ۴۵ وات در لژیون اول پشتیبانی می‌کنند، در حالی که پورت دیگر از قدرت ۶۵ وات نیز بهره برده و دیگری در ۴۵ وات باقی می‌ماند و در مجموع ۱۱۰ وات است.

گوشی Lenovo Legion ۲ با شارژ ۱۱۰ وات عرضه می‌شود

چند روز پیش تیزری درباره این گوشی جدید منتشر شد که در آن نشان داده می‌شود که پشتیبانی فن دوگانه در این گوشی جدید وجود دارد. گفته می‌شود که سرعت فن‌های دوتایی قابل تنظیم است همچنین تأیید شده که Legion 2 Pro از پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 بهره می‌برد. اعلام شده که این تلفن مخصوص بازی اول در چین عرضه خواهد شد و سوالی که برای طرفداران پیش آمده این است که آیا این تلفن بیرون از چین هم عرضه خواهد شد یا خیر؟

گوشی Lenovo Legion ۲ با شارژ ۱۱۰ وات عرضه می‌شود

طبق شایعات، Lenovo Legion 2 Pro از رم ۱۶ گیگابایتی پشتیبانی می‌کند و اندروید ۱۱ به صورت پیش فرض روی آن نصب است. گفته شده که این گوشی یک باتری بزرگ با ظرفیت حداقل ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت به همراه صفحه نمایش AMOLED و نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار