حسن امینی هرندی معاون هماهنگ کننده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) گفت: اصفهان در تمام دوران طلایه دار دفاع جهاد بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، روز بزرگداشت شهدا  فرصتی است تا فداکاری و رشادت‌های رزمندگان اسلام را در دوران دفاع مقدس، قدر بدانیم. رزمندگانی که از خودگذشتگی کردند تا ما در آرامش و امنیت زندگی کنیم.

شهراصفهان با تقدیم بیش از ۲۳ هزار شهید دین خود را به نظام و کشور اسلامی ایران ادا کرده است.

حسن امینی هرندی معاون هماهنگ کننده لشکر ۱۴ امام حسین (ع )گفت: اصفهان یکی از طلایه داران اصلی جهاد و دفاع از ابتدای انقلاب و پس از جنگ تحمیلی بوده و در حال حاضر هم با تقدیم شهدای مدافع امنیت وشهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت به این اصل اشاره دارد که خط ایثار و جانبازی زمان و مکان نمی‌شناسد و رزمندگان و جوانان غیور این دیار مسیرجهاد را با تمام توان ادامه خواهد داد.

امینی هرندی گفت: مردم ولایتمدار اصفهان چه در جبهه و چه پشت جبهه و در هر زمانی خود را آماده و مهیا برای مبارزه می‌دانستند و از هیچ خدمتی در این راه فروگذار نبودند.

او تصریح کرد: شهدا با، پیروی از خط سرخ قیام عاشورا و تبعیت از ولایت برای پاسداری از مرز‌های کشور تا گای جان ایستادگی کردند و اینک جوانان و نوجوانان ایرانی با مطالعه زندگی این اسطوره‌ای مقاومت باید برای آینده‌ی کشور مسیری روشن را تبیین کنند.

در این مراسم فیلم مستند دارخوین تولید گروه فرهنگی رهاورد به کارگردانی آقای خیام اکران شد.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.