عباس محمدی مسئول اردوی راهیان نور سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: دارخوین محلی است که برای تمامی رزمندگان اصفهانی خاطرات بسیار زیبایی را در خود جای داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس محمدی مسئول اردویی راهیان نور سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان با اشاره به تولید مستند «شهرک دارخُوین» در اصفهان اظهار داشت: این مستند در خصوص «شهرک دارخُوین» به عنوان مقر ثابت رزمندگان اصفهانی در دوران دفاع مقدس ساخته شده است.

او افزود: «شهرک دارخُوین» در واقع پادگان آموزشی برای لشکر ۱۴ امام حسین (ع) بوده است که محوریت آن در مسجد ۱۴ معصوم بوده است که خیلی از برنامه‌های این لشکر در این مسجد برگزار می‌شده است.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه صاحب الزمان (عج )اصفهان تصریح کرد: با رایزنی‌هایی که در سال‌های اخیر صورت گرفت، این مکان که برای تمامی رزمندگان اصفهانی خاطرات بسیار زیبایی را در خود جای داده و محل برگزاری مراسم شهادت شهید خرازی و همچنین برگزاری دعا‌ها و مراسمات مذهبی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بوده مجدد به لشکر ۱۴ (ع) بازگشت .

او در پایان گفت: ساخت این مستند در گروه فرهنگی هنری رهاورد به کارگردانی آقای خیام انجام و امروز در روز گرامیداشت شهدا اکران شد.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار