امام جمعه انارگفت: مسئولین نباید مشکلات کشور وگرفتاری های معیشت مردم را به برجام وتحریم ربط دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر گفت:هدف بعثت ایجاد مدینه فاضله و حیات و زندگی طیبه و شکوفایی عقل و علم و ایجاد آرامش آسایش برای بشریت است، که برای نیل به این اهداف، بدون قدرت و حاکمیت سیاسی امکان پذیر نیست.

او افزود:همانگونه که ظالمان و مستکبران و اخلالگران زندگی بشر، در مقابل پیامبران ایستادند امروز هم در مقابل نظام سیاسی اسلامی ایران می‌ایستند.

حجت الاسلام منتظری با تبریک میلاد امام حسین علیه السلام گفت:امام حسین علیه السلام پاسدار واقعی اسلام و قرآن بود که با خون پاکش از اسلام و قرآن محافظت کرد و خوشا بحال پاسداران قهرمان انقلاب اسلامی که این روز به نام آنان نامگذاری شده است.

او با تبریک میلادعلمدار کربلا قمربنی‌هاشم اظهار کرد:مهمترین خصلت قمربنی‌هاشم (ع) تسلیم و معیت و همراهی با ولی حق و جانبازی در راه اسلام بود که این روز را به همه جانبازان دلاورمان تبریک عرض میکنیم.

خطیب جمعه انار بیان کرد: امام سجاد که این هفته میلاد این امام عزیز را نیز درپیش داریم با دو روش دعا و موعظه، 'ایدئولوژی و اندیشه‌های درست را منتقل کردند.

حجت الاسلام منتظری افزود: عقب نشینی کشور‌های اروپایی از صدور قطعنامه ضد ایرانی نتیجه مقاومت در جنگ اراده هاست.

او تصریح کرد: نباید فریب اروپایی‌ها را خورد، چون اروپایی‌ها هم مانند آمریکا از ایران هسته‌ای و ایران قوی وحشت دارند.

حجت الاسلام منتظری به وضعیت معیشت مردم و گرانی‌ها اشاره کرد و افزود: ایران با داشتن سه درصد از ذخایر معدنی جهان و ۷۰ ماده معدنی ارزشمند و تنوع آب و هوایی و نیروی عظیم انسانی نباید چنین مشکلاتی داشته باشد برخی افراد با حقوق ناچیز باید نیاز‌های زندگی را تامین کنند.

او افزود:نباید حقوق‌های بالا با درآمد‌های مختلف، مسئولین را از مردم دور کند به گونه‌ای که سختی‌های اقشار ضعیف و کم درآمد را احساس نکنند.

امام جمعه شهرستان انار همچنین گفت: حضرت آیت الله سیستانی در دیدار با رهبر کاتولیک‌های جهان به مسئله فلسطین و درد و رنج ملت‌های منطقه و محاصره اقتصادی بی رحمانه غربی‌ها و آمریکا و بی عدالتی و فقر و آزار شکنجه‌ای که بر ملت‌های منطقه وارد می‌شود اشاره کردند.

حجت الاسلام منتظری گفت:مردم شهرستان انار از مسئولین محترم توقع دارند در تصمیم‌گیری‌های مختلف، منافع مردم این شهرستان در نظر گرفته شود.

او تاکید کرد:شهرستان انار که عمده محصولش پسته است که متاسفانه در سال‌های اخیر با سرمازدگی‌ها و کم آبی‌ها و خشکسالی‌ها صدمات فراوانی دیده است.

خطیب جمعه انار تصریح کرد:در حوزه جغرافیایی شهرستان باید میدان کار برای نیرو‌های بومی فراهم شده و مسئولین باید به مطالبات مردمی توجه داشته و پای درد دل‌های مردم بنشینند.

او افزود: شیوه امامت و ولایت رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی و دغدغه‌های ایشان برای مردم؛ بهترین الگو برای مسئولین ماست.

امام جمعه  انار تاکید کرد: در مناطقی که نیرو‌های بومی جهت سرمایه گذاری حاضرند جایی برای نیرو‌های غیر بومی نباید باشد بویژه کسانی که مردم روی آن‌ها حساسیت دارند.

حجت الاسلام منتظری اظهارداشت:درطرح استقرار ایست بازرسی در حوزه جغرافیایی شهرستان انار باید علاوه بر تامین امنیت مردم شهرستان، در آینده برای تامین نیرو‌های آن، از نیرو‌های جوان، انقلابی و مستعد شهرستان انار استفاده کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
مشکلات و گرفتاری‌های مردم به برجام و تحریم‌ها ربط نداره
همه گرانی گرانی گرانی بهانه ای برای افزایش حقوقهاست که باعث بی ارزش کردن پول ملی ایران بشه
( نتیجه ,,,, پول بی ارزش و ارز با ارزش = ورشکستگی با نکها )
آخرین اخبار