با عید مبارک مبعث در خراسان جنوبی، ۲۰ زوج سربیشه‌ای در طرح ازدواج آسان به خانه بخت رفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: ۲۰ زوج سربیشه‌ای  با حضور مسئولین شهرستان سربیشه و مسئولین محلی و خانواده‌ها، زندگی مشترک شان را با طرح ازدواج آسان شروع کردند.

او از شهرستان سربیشه به عنوان پیشتاز و نمونه در بحث جذب مشارکت خیرین ازدواج یاد کرد و گفت: با همکاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، سمن وصال پایدار، اعضای مجمع خیرین ازدواج سربیشه، مدیران و خیرین با تامین جهیزیه زوجین از ابتدای سال تاکنون ۱۰۰ زوج جوان به خانه بخت رفتند.

عزیزی افزود: با هماهنگی و همراهی مدیران و جلب مشارکت خیرین می‌توان قدم‌های بزرگ و مثبتی را به منظور فرهنگ سازی ازدواج آسان برداشت تا جوانان عزیز ما بدون دغدغه زندگی مشترک شان را آغاز کنند.

مدیر کل ورزش جوانان استان گفت: استان خراسان جنوبی به عنوان استان اول در حوزه‌ی ازدواج در بین استان‌های کشور قرار دارد که این بحث مهم، نیازمند نگاه ویژه مجموعه مدیریتی استان و خیرین ازدواج به مقوله‌ی ازدواج به موقع، آسان و پایدار است.

او در پایان از مجموعه استانداری، فرمانداری سربیشه، امام جمعه معزز، سپاه و تمامی دست اندرکاران این امر خدا پشندانه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
کدوم ازدواج آسان...دلتون خوشه 70 میلیون وام رو به کجای زخممون بزنیم