مجتمع مسکونی ۲۶۴ واحدی سفیر اراک در ارتباط تصویری بارئیس جمهور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی مجتمع مجتمع مسکونی ۲۶۴ واحدی سفیر در اراک بصورت ارتباط تصویری با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید .

این مجتمع مسکونی ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران استان مرکزی است که با حضور تصویری رئیس جمهوری و حضور استاندار مرکزی به بهره‌برداری رسید .

طرح مسکونی سفیر استان مرکزی در شهرک قائم اراک در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در قالب چهار بلوک ۱۴ طبقه‌ ساخته شد و به بهره‌برداری رسید و در اختیار واجدان شرایط قرار می‌گیرد.

همچنین مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی جانبازان استان مرکزی هم با صرف اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

این مجتمع در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع ساخته شده و دارای ۱۲ هزار متر مربع زیربنای ورزشی، امکانات رفاهی و توانبخشی است.

عملیات اجرایی این طرح از سال ۱۳۸۶ آغاز شد و با یک فاز در ۶ ساختمان دارای بخش درمانی، ورزشی، فرهنگی و رفاهی و آموزشی است که با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال از محل منابع ملی، استانی و داخلی بنیاد شهید و امور ایثارگران بهره بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بدون نام
۲۰:۴۷ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام
پدر بنده از اعضای این پروژه است و کشاورز!
بنده شاهد بودم پدرم ذره ذره پول جمع میکرد تا سرموقع واریز کند برای این پروژه
الان پدر من فوت شده و ما کل پول رو پرداخت کردیم حالا میگن خیلیا پول ندادن نمیتونیم تحویلتون بدیم حداقل باید ۳۰۰ ملیون پول بدید تا تمومش کنیم
ما کشاورزیم و پدرم فوت شده واقعا نمیتونیم این پول رو تامین کنیم!
خاهشا رسیدگی کنید ما کل پی انداز و زندگیمون همین خونس!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۷ تير ۱۴۰۰
من خودم از اعضای پروژه هستم و هنوز خیلی کار داره و کلا کار تعطیل شده چرا میگی. افتتاح شده در صورتی که اینجور نیست باور ندارید از نمایندگی باشگاه خبرنگاران جوان مستقر در شهر اراک بخواهید یه سری به پروژه بزنند تا حقایق آشکار شود
Iran (Islamic Republic of)
دوستی
۰۲:۵۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
با سلام
ظاهرا یکی از راه هایی که در این کشور بشود عده ایی به نان و نوا برسند ایجاد پروژه های تعاونی مسکن میباشد - تجربه نشان میدهد که بنام خانه دار کردن مردم ' جیبهای خود را پر میکنند و بهانه های واهی میاورند که مصالح گران شده و تورم و و -!!! اینها از اول قرار بوده جیب خود را پرکنند و تا سر نشوند این پروژه تمام نمیشود