شریعتی گفت:شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند که در دوران دفاع مقدس با ارزش‌ترین هستی خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  در آستانه ۲۲ اسفند «روز بزرگداشت شهدا» نائب رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با خانواده جانباز شهید جواد طحانی در شهر کوهبنان دیدار کرد.

دراین دیدار عفت شریعتی کوهبنانی نائب رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستند که همواره مورد توجه و عنایت مقام‌معظم رهبری هستند پس دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است که مسئولان اجرایی باید آن را انجام دهند.

اوافزود: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند که در دوران دفاع مقدس با ارزش‌ترین هستی خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: شهیدان از همه هستی‌ خود که جان خودشان بود داوطلبانه و با افتخار گذشتند تا امنیت و آرامش امروز را برای ما به ارمغان آورند.

شریعتی کوهبنانی تصریح کرد: امروز اقتدار و صلابت ایران اسلامی مدیون جانفشانی و ایثار شهیدان، جانبازان و رزمندگان است کسانی که در شرایط خاص جامعه و برای دفاع از مرز‌های عزت و شرف از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.

عضو فراکسیون بانوان مجلس با استناد به منویات مقام معظم رهبری بیان داشت: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما ساری و جاری باشد هیچ قدرت استکباری حتی فکر نگاه چپ به این مرز و بوم را نخواهد داشت.

اوافزود: شهیدان از بندگان مقرب و محبوب خداوند بودند که از سفره رحمت باری تعالی تا ابد متنعم هستند و تا قیامت مردم از برکات وجودی آنان بهره‌مند خواهد شد و‌مزار آنان زیارتگاه عشاق حسینی خواهد بود.

شریعتی کوهبنانی گفت: شهیدان، جانبازان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آن‌ها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهند درخشید.

نماینده مردم‌شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مسئولان و مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری شهیدان، جانبازان و ایثارگران باشند و آنان را سرلوحه کار خود قرار دهند و راهشان را ادامه دهند.

اوافزود: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم بهترین سرمایه‌های مادی و‌معنوی خود در راه دفاع مقدس از آرمان‌های کشور و مرز‌های آن کار بزرگی انجام دادند که باعث شگفتی و حیرت جهانیان شد و ایران اسلامی را به اوج عزت و اقتدار رساند.

نائب رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان بیان داشت: مسئولان اجرایی باید خدمت رسانی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را به نحو مطلوب انجام دهند تا خدای نکرده در پیشگاه خداوند مدیون خون شهدا نباشیم.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار