افشای اطلاعات گوشی P۵۰ Pro از بزرگترین لنز‌های دوربین موبایل رونمایی کرد

گفته می شود دوربین‌های عظیم Huawei P۵۰ Pro هر لنز تلفنی را که قبلاً آمده است، کنار می زند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، افشای اطلاعات جدید از Huawei P۵۰ Pro ارائه یک گوشی با بزرگترین لنز‌های دوربین موبایل که تا به حال دیده ایم را نشان می‌دهد که بسیار بزرگ و عجیب و غریب هستند.

مشخصات کلی P۵۰ Pro

P۵۰ Pro دارای یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی با لبه‌های کمی منحنی، سنسور اثر انگشت روی صفحه و سوراخ برای دوربین سلفی است. اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که بالا و پایین گوشی P۵۰ Pro دقیقاً مانند P۳۰ مسطح است و از نظر ابعاد ظاهری (۱۵۹*۷۳*۸.۶ میلی متر) کمی بزرگتر و گسترده‌تر از P۴۰ است. همچنین باید انتظار یک صفحه شیشه‌ای را در پشت گوشی و یک قاب فلزی با بلندگو‌ها در بالا و پایین را داشته باشید.

پردازنده گوشی P۵۰ Pro چیست؟

هواوی P50 پرو ۵G از همان پردازنده‌ ۵ نانومتری استفاده می‌کند که در سری میت ۴۰ به کار رفته، یعنی کرین ۹۰۰۰ که قدرت پردازشی بالایی دارد. همچنین برای این گوشی دو میزان حافظه‌ رم ۶ و ۸ گیگابایتی و حافظه‌ داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی در نظر گرفته شده تا در کنار هم، مجموعه‌ قدرتمندی را تشکیل دهند.

نشت اطلاعات گوشی P۵۰ Pro

این نشت اطلاعات مطمئناً شروع شناخت P۵۰ Pro است. اما چند شایعه‌ای که شنیده ایم عموما متمرکز بر این موضوع هستند که آیا این تلفن همراه برای اولین بار با سیستم عامل رقیب هواوی یعنی سیستم عامل هارمونی عرضه خواهد شد یا خیر. اما اکنون ما می‌دانیم که این لنز‌ها چه نتیجه‌ای می‌توانند داشته باشند، البته تلفن‌های قدیمی را هم در یاد داریم که دوربین‌های بزرگی داشته اند مانند نوکیا لومیا ۱۰۲۰، اما فقط دارای بلوک‌های دوربین بزرگ بودند و خود دوربین بزرگ نبوده است.

ما مشتاقانه می‌خواهیم اطلاعات بیشتری را در مورد بزرگترین لنز‌هایی که تاکنون برای استفاده از تلفن‌های هوشمند در نظر گرفته شده است ببینیم.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
کیفیت تصویر نسبت به تعداد مگا پیکسلا بالا نرفته..کیفیت دوربین 5 مگا پیکسل نوکیا n95 که تو زمان خودش شاهکاری بود از خیلی گوشیای جدید با مگاپیکسلای خیلی بالاتر بهتر بود و الان فقط اسمی بالا رفته و نه در واقعیت..دوربینای ده و زیر ده مگا پیکسل الان در حد دو مگا پیکسل قدیم کیفیت دارن...
آخرین اخبار