رجب پور مسول دانش آموزی سپاه صاحب الزمان عج:کرونا هم نتوانست عشق به زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا را تعطیل کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رجب پور مسئول دانش آموزی سپاه صاحب الزمان (عج ) گفت: بازدید میلیونی دانش آموزان از برنامه‌ی راهیان نور همه‌ی ما را متعجب کرد و انتظار این بازخورد را نداشتیم .

حسین رجب پور مسول دانش آموزی سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: این برنامه  باتوجه به شرایط کرونا و تعطیلی مدارس در بستر مجازی و در شبکه‌های شاد ، روبیکا و آپارات برگزار شد.

او گفت:در این اردو‌های مجازی. حدود ۳۵ هزار نفر شرکت کردند و بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر این برنامه ها را مورد بازدید قرار دادند.

مسول سازمان بسیج سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: ما با اعزام یک تیم از خادمان و راویان شهدا و تیم رسانه‌ای این برنامه‌ها را به صورت آنلاین از مناطق جنگی  در شبکه‌های مجازی هر روز پخش کردیم ، این اردو‌های آنلاین از اذان صبح به صورت تصویری برای تمامی کاربران ثبت نام شده قابل بازدید بوده.

اوخاطر نشان کرد: امسال این برنامه به صورت مجازی و در دو مرحله انجام شد، مرحله‌ی نخست این اردو‌ها آذر ماه ویژه دختران بود که با شرکت ۱۶ هزار نفر به پایان رسید؛ و مرحله دوم در بهمن ماه ویژه پسران که با شرکت مستمردانش آموزان برگزار شد ، درجمع بندی نهایی ۳۵ هزار نفر شرکت کننده آنلاین ویک میلیون سیصد هزار نفر بازدیدکننده آفلاین این برنانه هارا بازدید کردند.

در اختتامیه این مراسم اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی اموزش پرورش استان اصفهان گفت: با شیوع بیماری کرونا و برگزار نشدن برنامه‌ی راهیان نور به صورت حضوری  امسال به همت آموزش پرورش اصفهان وبسیج  دانش آموزی سپاه صاحب الزمان  عج  این اردو‌ها به صورت آنلاین برگزار شد.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.