نخستین جلسه ستاد انتخابات سیرجان به ریاست بهاالدینی فرماندار این شهرستان در محل سالن ستاد انتخابات فرماندار‌ی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نخستین جلسه ستاد انتخابات شهرستان سیرجان به ریاست بهاالدینی فرماندار این شهرستان و با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و اعضای این ستاد در محل سالن ستاد انتخابات فرماندار‌ی با هدف برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

سهراب بهاالدینی فرماندار سیرجان در این نشست ضمن اعلام تشکیل ستاد انتخابات شهرستان و آغاز فعالیت کمیته‌های آن گفت: با توجه به تجربیات برگزاری انتخابات متعدد و همچنین با بررسی مشکلات ادوار گذشته و ارائه راهکار‌های مناسب، انتخابات سال آتی را بدون نقص برگزار خواهیم کرد.

او افزود: از اعضای ستاد انتظار است، برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی که به یک میزان اهمیت دارد، برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

سید رحیم رضوی نسب، رییس ستاد انتخابات شهرستان سیرجان نیز گفت: ثبت نام داوطلبان متقاضی عضویت در شورا‌های اسلامی شهر‌ها از ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه آغاز شده است و تا ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۶ اسفند به مدت ۷ روز ادامه خواهد داشت.

او افزود: ثبت نام داوطلبان متقاضی عضویت در شورا‌های اسلامی روستا‌ها نیز از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین آغاز می شود و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ به مدت ۷ روز در جریان خواهد بود.

رضوی نسب بر ثبت نام الکترونیکی از سوی داوطلبان انتخابات تاکید کرد و بیان داشت: ثبت‌نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پرتال وزارت کشور) و دریافت کد رهگیری، ثبت‌نام از طریق نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و دریافت کد رهگیری و ثبت‌نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری از جمله روش‌های ثبت نام در انتخابات است.

او تصریح کرد: داوطلبانی که از این سه روش و به‌صورت غیرحضوری ثبت‌نام می‌کنند، پس از دریافت کُد رهگیری و تایید نهایی ثبت‌نام که از طریق ارسال پیامک از سوی ستاد انتخابات مربوطه به داوطلب اعلام می‌شود، نیازی برای مراجعه به فرمانداری ندارند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان سیرجان گفت: داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی بایستی در هنگام ثبت نام، گواهی عدم سوء پیشینه که سه ماه از صدور آن نگذشته باشد به همراه داشته باشند.

او افزود: برای دریافت گواهی عدم سوء پیشنیه لازم است داوطلبان متقاضی عضویت در شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها از هم اکنون با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی یا دفاتر پلیس + ۱۰ و یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی به نشانی WWW.ADLIRAN.IR   مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار