سرپرست فرمانداری ماهشهر گفت: در نخستین روز آغاز روند نام‌نویسی داوطلبان انتخابات شورای شهر، ۱۶ نفر در این شهرستان اقدام به ثبت‌نام کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: نام‌نویسی از داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای شهر از امروز  آغاز شد  که در نخستین روز ، ۱۶ نفر در این شهرستان اقدام به ثبت‌نام کردند.

او با بیان اینکه نام‌نویسی دو نفر از آن‌ها به صورت غیر حضوری و ۱۴ نفر حضوری بوده است، افزود: از این تعداد ۱۰ نفر در حوزه بندر امام خمینی و ۶ نفر از حوزه بندر ماهشهر قصد شرکت در انتخابات را دارند و از حوزه شهر چمران نیز هنوز هیچ داوطلبی اقدام به ثبت‌نام نکرده است.

بندری بیان داشت: از مجموع ثبت‌نام کنندگان ۱۳ نفر آقا و سه نفر خانم هستند که از این تعداد در حوزه بندر امام خمینی(ره) ۸ نفر مرد و دو نفر زن و در حوزه بندر ماهشهر نیز ۵ نفر مرد و یک نفر زن هستند.

سرپرست فرمانداری ماهشهر تصریح کرد: مسن‌ترین فرد ثبت‌نام شده در روز نخست ۶۷ سال و جوان‌ترین آن‌ها نیز ۲۷ سال سن دارد و داوطلبانی که قصد ثبت‌نام غیر حضوری دارند باید پس از ثبت مشخصات و بارگذاری مدارک کد رهگیری و پیامک دریافت کرده و سپس برای تکمیل ثبت‌نام به ستاد انتخابات مراجعه کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: در صورت ثبت‌نام ناقص، امکان انجام ادامه روند و تکمیل نام‌نویسی توسط کاربران ستاد انتخابات وجود ندارد و خود شخص داوطلب باید از طریق اپلیکیشن یا درگاه اینترنتی وزارت کشور نواقص موجود را برطرف و پس از دریافت پیامک و کدرهگیری به ستاد انتخابات مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.