فرماندار ویژه دزفول گفت: از داوطلبان شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تقاضا می‌شود به صورت غیرحضوری نام نویسی کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فرهمندپور فرماندار ویژه دزفول گفت: با توجه به شیوع کرونا و قرار گرفتن شهرستان در وضعیت قرمز از داوطلبان شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تقاضا می‌شود به منظور جلوگیری از تجمع به صورت غیرحضوری نام نویسی کنند.

او با بیان اینکه داوطلبان برای ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایل، پورتال وزارت کشور، یا مراجعه به دفاتر پیشخوان اقدام کنند، افزود: بعد از ثبت نام غیرحضوری، پیامکی مبنی بر نهایی شدن عملیات ثبت‌نام از طریق سامانه جامع انتخابات برای داوطلبان ارسال می‌شود.

فرهمندپور بیان داشت: داوطلبان تا روز سه شنبه ۲۶ اسفندماه می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایلی به نشانی http://entekhabat.moi.ir برای ثبت نام غیرحضوری اقدام کنند و داوطلبانی که اقدام به ثبت‌نام از راه دور نموده و اسناد الکترونیکی مورد نیاز را پیوست کرده‌اند به‌عنوان فرایند قانونی ثبت‌نام مورد پذیرش بوده و نیازی به حضور در فرمانداری برای تأیید نهایی ثبت‌نام ندارند.

 فرماندار ویژه دزفول گفت: آن دسته از داوطلبانی که به دلایل مختلف مانند نبود امکان استفاده از اپلیکیشن موبایل و رایانه موفق به ثبت‌نام الکترونیکی نشدند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیش‌خوان دولت ثبت‌نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.