ماموران نیروی انتظامی بیش از ۲۶ هزار عدد مواد محترقه چهارشنبه سوری را در شهر‌های چالوس، بابلسر و بابل کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه انواع مواد محترقه توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی وی را دستگیر کنند.

سرهنگ خسروی گفت: در بازرسی از واحد صنفی متهم ۱۵ هزار عدد انواع مواد محترقه و آتش زا کشف شد.

کشف بیش از ۶ هزار عدد مواد محترقه در بابلسر

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی بابلسر گفت: به منظور پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال، طرح نظارت بر واحد‌های صنفی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ واحد صنفی تهیه و عرضه مواد محترقه در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: با هماهنگی مراجع قضائی، متهمان در ۲ عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از واحد صنفی آنان در مجموع ۶ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شد.

فروشنده مواد محترقه در بابل به دام افتاد

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد محترقه توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم را در حین حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری در این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ شالیکارگفت: در بازرسی از خودری متهم ۵ هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه کشف و وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.