استعفای سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان به‌صورت قطعی مورد پذیرش قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پژمان درستکار در روز‌های گذشته از قطع همکاری خود به‌عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان خبر داد و دلیل استعفای خود را تصمیم فدراسیون کشتی مبنی بَر تجمیع برنامه تیم‌های رده‌های سنی پایه با تیم بزرگ‌سالان در سال المپیک، اعلام کرد.

در همین راستا محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی ضمن تائید خبر فوق اظهار داشت: پژمان درستکار یکی از مربیان بااخلاق کشتی است که به لحاظ فنی نیز از دانش بسیار خوبی برخوردار می‌باشد.

وی تصریح کرد: در یک ماه گذشته مذاکرات بسیاری بین علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و پژمان درستکار برای بررسی ادامه همکاری او در رده سنی جوانان صورت گرفت که درنهایت با توجه به اینکه قرارداد درستکار به پایان رسیده بود توافق به سر قطع همکاری وی صورت گرفت.

امامی خاطرنشان کرد: فدراسیون کشتی به‌زودی یک مربی توانمند که بتواند با کادر فنی بزرگ‌سالان تعامل داشته باشد را معرفی خواهد کرد.

گفتنی است از محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد به‌عنوان جدی‌ترین گزینه جهت تصدی سرمربیگری جوانان نام‌برده می‌شود.

لازم به ذکر است محمد طلایی و پژمان درستکار پس از ریاست علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی طی احکامی به‌عنوان سرمربیان تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان انتخاب شدند، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا رقابت‌های جهانی ۲۰۲۰ لغو شد و عملاً برای این دو مربی فرصتی فراهم نشد تا آزادکاران نوجوان و جوان را در مسابقاتی هدایت کنند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار