رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: انتقال بیماران کرونایی از بیمارستان رازی به سایر بیمارستان ها با اتوبوس آمبولانس ادامه دارد.

فرهنگ کره بندی رییس مرکز مدیریت حوادث حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به وقوع وضعیت قرمز و افزایش آمار ابتلا به کرونا ویروس در استان طی هفته‌های گذشته، تعداد مراجعه به بیمارستان رازی افزایش یافته و ظرفیت این بیمارستان به سرعت تکمیل شد.

او افزود: به منظور ارائه خدمات بهتر به مبتلایان به کووید-۱۹ و نیازمند بستری در بیمارستان ها، انتقال بیماران کرونایی به سایر بیمارستان‌ها الزامی است و به همین دلیل راس ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه امروز، سه شنبه ۱۹ اسفند ۲۵ نفر از بیماران از بیمارستان رازی اهواز به بیمارستان امام خمینی (ره) و ۷ نفر دیگر به بیمارستان شهید نیاکی منتقل شدند.

کره بندی اظهار داشت: ارائه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به کرونا ویروس همچنان ادامه دارد، اما از شهروندان خواهشمندیم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، حفظ فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست و شوی مکرر دست‌ها و خودداری از حضور در مراسم عروسی، فاتحه خوانی و دورهمی‌های خانوادگی کادر پزشکی و درمان را در مهار ویروس کرونا یاری دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.