حجت الاسلام شعبانعلی گفت: شهادت بالاترین مقام و مرتبه نزد خداوند متعال می باشد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام محمد حسن شعبانعلی در مراسم نکوداشت شهیدان باسره و دیرکوند از شهدای مدافع وطن که در شامگاه نهم اسفند ماه امسال به درجه رفیع شهادت نائل شدند، گفت: خون شهیدان ، تضمین کننده انقلاب است و امروز اگر در مقابل استکبار سرافرازانه ایستاده ایم به برکت خون شهیدان است.

او با بیان اینکه جمهوری اسلامی امانت شهیدان است، اظهار کرد: وظیفه همه ما برای پاسداری از این دستاورد بزرگ ، سنگین است.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام با اشاره به آیات قرآن و احادیث و روایات معصومین در زمینه شهادت مطرح کرد: اگر کسی در راه خدا به مقام شهادت نائل شد، بالاتر از این مقام ، مقامی در منطق دین و اسلام وجود ندارد.

حجت الاسلام شعبانعلی با بیان اینکه ما همواره به تفکر شهدا که اندیشه ناب انقلابی و اسلامی است، نیاز داریم، افزود: پیروی از سیره و روش شهیدان، کوتاه‌ترین راه برای رسیدن به هدف است.

او ادامه داد: دل کندن از تعلقات دنیایی بسیار سخت است، ولی شهدای مدافع وطن این سختی را به جان خریدند و خداوند در برابر این ازخودگذشتگی و ایثار، به آن‌ها حیاتی جاودان در بهشت برین می‌بخشد.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام اظهار کرد: شهادت در راه خدا زیباترین مرگ و بالاترین مقام و درجه انسانی محسوب می‌شود که خداوند آن را فقط نصیب بندگان مخلص خویش می‌کند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.