کاربران فضای مجازی با داغ کردن هشتگ #کاظمین حمله انتحاری به زوار حرم امام موسی کاظم(ع) را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته، مصادف با 18 اسفند و همزمان با شب شهادت امام موسی کاظم (ع) زمانی که زائران بدون هیچ سلاحی فوج فوج به سمت حرم مطهر امام غریبمان برای زیارت می‌رفتند، یک حمله تروریستی در جسرالائمه ترتیب داده شده و در مسیر پیاده روی این  عزاداران دو نارنجک دستی در جمعیت پرتاب و منجر به شهادت یک زن شد. همچنین  این حادثه 30 زخمی داشت ولی حمله تروریستی مانع از حرکت زائران به سمت حرم ائمه (ع) نشد.

طی شبانه روز گذشته، کاربران فضای مجازی با داغ کردن هشتگ #کاظمین، این حادثه تروریستی را محکوم و با ابراز تأسف و تأثر از این اتفاق، توئیت ‌هایی را در صفحه اجتماعی خود در فضای مجازی منتشر کردند که در ادامه برخی از آن‌ها را مشاهده می‎‌کنید.


بیشتر بخوانید


در ادامه گزیده‌ای از توئیت‌های کاربران را مشاهده می‌کنید:

#کاظمین

#کاظمین

حمله تروریستی

حمله تروریستی

حمله تروریستی

حمله تروریستی

عراق

عراق

عراق

حمله ترویستی

عراق

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۱۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
از وقتی یادم میاد از عراق بوی خون میاد .
از وقتی ما یادمون نمیاد و متولد نشده بودیم عراق بوی خون می آمده نقل یاد شما نیست از قدیم الایام این کشور اینجوری بوده و خواهد بود چونکه مولود کعبه امیرالمومنین علی ع را درش کشتند و اولاد و اولادهای مولود کعبه را درش کشتند و پیروان مولود کعبه را همچنان درونش می کشند به نفرین آل رسول الله ص و جمیع مومنین واقعی خداوند جل جلاله و عذاب الهی دوچار شدند از بس که پیمان شکنند و رنگ عوض می کنند و دورویی و دورنگی و دشمنی با شیعیان واقعی رسول الله ص و آل طیبین و طاهرین س ع ایشان درونشان موج می زند .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا
۰۱:۴۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
عوامل عربستان تکفیری بجای روبرو شدن با زادگان دعای مادرمان فاطمه(سلام الله علیه)،به خوردن جگر شهدا مشغولند
آخرین اخبار