مدیر کل منابع طبیعی جنوب کرمان گفت: این اداره کل به منظور حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی به طور جدی با متخلفان اراضی ملی برخورد می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمزه احمدی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان در دیدار با رئیس دادگستری جیرفت گفت: حفاظت از عرصه‌های ملی یک وظیفه همگانی است و همه در این زمینه باید از قانون تبعیت کنند.

او ضمن قدردانی از همکاری مجموعه دستگاه قضا با منابع طبیعی و برخورد قاطع با متخلفان به اراضی ملی افزود: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در شرایط مختلف با همکاری دستگاه قضا به منظور حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی و کاهش تخلفات در اراضی ملی، به طور جدی با متخلفان برخورد کرده است.

اصغر ستایی مختاری رئیس دادگستری شهرستان جیرفت به اهمیت درخت و وجود فضای سبز اشاره کرد و گفت: هر سال شاهد هستیم مقام معظم رهبری در روز درختکاری با کاشت یک اصله درخت اهمیت این موضوع را برای همه نشان می‌دهد تا ما هم به این مهم اهتمام جدی داشته باشیم.

او افزود: هفته منابع طبیعی و روز درختکاری فرصت بسیار مناسبی برای فرهنگ سازی حفظ عرصه‌های جنگلی است که باید از این فرصت نهایت استفاده را برد.

مختاری تعامل بین دو مجموعه را بسیار خوب ارزیابی کرده و تصریح کرد: آماده هر گونه مساعدت با مجموعه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در برخورد قانونی با متخلفان و متجاوزان به عرصه‌های ملی منطقه هستیم.

در چهارمین روز از هفته منابع طبیعی که با عنوان حفاظت و قانون، نامگذاری شده است، احمدی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان به اتفاق جمعی از همکاران خود با حضور در محل دادگستری شهرستان جیرفت ضمن دیدار با مختاری رئیس دادگستری این شهرستان به پاس همراهی و همکاری صمیمانه حوزه قضایی این شهرستان در حفاظت از انفال و اراضی ملی با اهدای لوح سپاس از آن‌ها تجلیل کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار