ساعت هوشمند Watch Active 3 سامسونگ در سال جاری عرضه خواهد شد

مدت زیادی است که علاقمندان منتظر Samsung Galaxy Watch Active ۳ هستند و احتمالا این انتظار امسال به سر خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بیش از یک سال از عرضه Galaxy Watch Active ۲ سامسونگ می‌گذرد و طبق روال معمول باید تا الان نسخه بعدی این ساعت هوشمند در دسترس قرار می‌گرفت، اما مشخصاً این شرکت ساعت‌های خود را در چرخه‌های سالانه، مانند شرکت اپل قرار نمی‌دهد.

البته طبق آخرین اطلاعاتی که به صورت آنلاین درز کرده است، ساعت Active ۳ به طور کامل کنار گذاشته خواهد شد و ما شاهد عرضه Galaxy Watch Active ۴ را همزمان با Galaxy Watch ۴ در نیمه اول سال ۲۰۲۱ خواهیم بود. درباره این ساعت هوشمند اطلاعات زیادی به بیرون درز کرده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بر اساس اطلاعات افشا شده، به نظر می‌رسد که این ساعت هوشمند، می‌تواند کاملاً شبیه به مدل قبلی خود باشد، البته با تفاوت‌هایی در درون که به طور قابل توجهی ارتقا یافته و می‌تواند برای یکی از جالب‌ترین ساعت‌های هوشمند سال کافی باشد.

تاریخ انتشار و قیمت Galaxy Watch Active ۳

شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد ساعت هوشمند جدید سامسونگ به زودی عرضه خواهد شد، زیرا اخیراً پوشیدنی‌هایی با شماره مدل‌های مرتبط با چنین دستگاهی مشاهده شده‌اند. شماره مدل‌ها SM-R۸۶x و SM-R۸۷x است، اما نمی‌توان با اطمینان گفت که آیا این موارد برای Galaxy Watch Active ۳ و Galaxy Watch ۴ یا هر دو یا برای پوشیدنی‌های دیگر است.

تاریخ انتشار، قیمت، اخبار و اطلاعات درز شده Samsung Galaxy Watch Active ۳

در مورد قیمت، هنوز هیچ اطلاع دقیقی وجود ندارد، اما انتظار داریم که قیمت Galaxy Watch Active ۳ حداقل ۲۷۹.۹۹ دلار (۲۶۹ پوند یا ۵۴۹ دلار استرالیا) باشد.

فعالان این حوزه اکنون به این باور رسیده اند که جانشین Galaxy Watch Active ۲ ساعت  Galaxy Watch Active ۴ خواهد بود و اصلاً مدل "۳" وجود نخواهد داشت. یک شایعه هم دست به دست می‌شود که این ساعت آینده سامسونگ ممکن است Wear OS را اجرا کند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار