حجت‌الاسلام موسوی گفت: حفاظت از حقوق بیت المال و عامه به ویژه اراضی ملی وظیفه همه دستگاه‌های نظارتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت‌الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان گفت: حفاظت و دفاع از حقوق عامه بیت المال و انفصال از وظایف مهم دستگاه نظارتی و قوه قضائیه است و با متصرفان و متخلفان اراضی ملی ساخت و ساز‌های غیر قانونی و ناقضان حقوق بیت‌المال و انفال به شدت برخورد می‌کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: حفاظت از حقوق بیت المال و عامه به ویژه اراضی ملی وظیفه همه دستگاه‌های نظارتی و مرتبط و به یکی از وظایف مهم دادگستری و قوه قضاییه است.

محمدی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی هم در این جلسه گفت: مدیران و کارکنان و منابع طبیعی به دنبال رفع تصرف زمین‌های ملی از دست سودجویان هستند و برای برقراری نظم و امنیت و برگشت انفال و حفاظت از آن‌ها تمام تلاش خود را به کار خواهند بست.

محمدی افزود: از یک میلیون و ۸۰۰ هزار هکتار اراضی ملی استان تاکنون یک میلیون و ۴۰۰ هزار هکتار ثبت شده تثبیت شده که تا پایان سال مابقی اراضی هم تثبیت خواهد شد.

او با اشاره به کار‌های انجام شده و پروژه‌های افتتاح شده در این هفته و افتتاح این پارک آبخیز اراک در حوزه گردشگری اضافه کرد: این پارک با مساحت ۱۴۱۳ هکتار و با مختصات و مشخصات ویژه یکی از بزرگترین پارک آبی کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
امیدوارم