رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از ثبت ۲۴ ساعته تخلف ورود به محدوده طرح زوج و فرد و همچنین عدم برگ معاینه فنی در هسته مرکزی شهر توسط دوربین‌های نظارت تصویری پلیس خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: امسال بنا بر تدبیر ستاد استانی مقابله با کرونا برای مدتی طرح زوج و فرد لغو شد، اما بعد از بهبود نسبی شرایط و از طرفی به دلیل افزایش آلاینده‌های جوی مجدداً طرح ممنوعیت ورود خودرو‌ها به محدوده طرح زوج و فرد از سر گرفته شد که این موضوع نیز طی چندین نوبت از طریق شبکه استانی و سایر رسانه‌های گروهی اطلاع‌رسانی شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: یک بار دیگر تاکید می‌کنم که در حال حاضر تمامی دوربین‌های نظارت ثبت تخلف ورود به محدوده طرح زوج و فرد در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان فعال بوده و در تمامی ساعات شبانه روز تردد‌های غیرمجاز در این محدوده مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند.

او با بیان اینکه طرح زوج و فرد تا اطلاع ثانوی ادامه دارد اظهار کرد: زمان اجرا طرح صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۴ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ الی ۲۱ است ضمن اینکه طرح ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌ها از ساعت ۲۱ شب تا ۳ بامداد نیز همچنان برقرار بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

سرهنگ محمدی همچنین از ثبت تخلف عدم برگ معاینه فنی خودرو‌ها در هسته مرکزی شهر اصفهان نیز خبر داد و خاطر نشان کرد: خودرو‌های تا ۴ سال زیر مدل ساخت نیاز به برگ معاینه فنی دارند و می‌بایست برای دریافت آن به مراکز مجاز مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.